return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
program sökes
View this Thread in Original format
rem_monster
Söker ett program så man kan dela in liveset eller andra långa "låtar". Så man kan få in flera spår i dem. Så att när man bränt det så kan man spola fram i livesetet. Typ...:D

För lite träligt med en 75 min lång "låt"...:(
Aendy
Vad är det för fel på Nero?
ScuL
MP3DirectCut
dj_hysterix
cue filer + cdrwin :)
rem_monster
Tackar!

Ska genast få ner nåt av det:D

Aendy: Visste inte om nåt program innan så säkert inget fel på Nero;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement