|
משהו חזקקקק שהוספתי לאתר שלייייי
|
View this Thread in Original format
| LioR |
www.zoomf.2ya.com
לוקח לזה דיי הרבה זמן להטען...
כעקרון אתם אמורים להתחיל לשמוע מוזיקה ואז
לראות די ג'יי ממקססססססס בליייבבב
:D :D :D
למי שהיה כוח לחכות שיגיב
זה על lycos בגלל זה זה איטי
:whip: |
|
|
| Segev |
| ואי אחי באמת חזק אחלה אתר... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
פפפפפפפפששששששששששששששש יפה יפה אחי
בן זונה של דבר
עכשיו אני רואה שם בחורה...... מיקס אחרון שלה היה על הפנים אבל חפיף
זה מצולם בארץ בכלל? |
|
|
| LioR |
לא אחי נראה לי בספרד
בכל מקרה האתר נפתח רק אתמול בלילה אל תייכסו לקהילה
:D |
|
|
| coby |
טייב ?! .. אתה הכנתה תאתר הזה !!?
מתי , למה לא דיברתה, פירסמתה משו !
:confused: :conf: |
|
|
| KrazyDJs |
לא מספיק הטרדת אותי ב
ICQ
עם זה
עכשיו הבאת את זה גם לכאן ?:D
וואלה זה נחמד...
פשוט מעצבן שזה על לייקוס... |
|
|
| Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
פפפפפפפפששששששששששששששש יפה יפה אחי
בן זונה של דבר
עכשיו אני רואה שם בחורה...... מיקס אחרון שלה היה על הפנים אבל חפיף
זה מצולם בארץ בכלל? |
אחי היא מתקלטת על הפנים
אצלי זה עובד חלק בכל אופן :)
מיזה הדובון לידה????
בסה"כ אחלה רעיון שהופך את זה לאחלה אתר |
|
|
| Flotser |
זה נחמד לאללה
בדיוק נאי שומע איזה כרסה של
Oscar G & Ralph Falcon - Dark Beat
:crazy:
פא-צא-צות-צות-צות-ו-ת-ת-ת-ת-
:wtf: |
|
|
| itamarsan |
ואאללללה אחיי השקעה מדהימה לדעתי באתר!!!!!!!
משהו חזק ביותרררר רעיון מיוחד מאוד ועשו אותו מאוד יפה ידעתי יש עתיד:) |
|
|
| NyKoN |
חחחחחחחחחחחח
מה אתם מתלהבים?
תרדו למטה עד הסוף תראו
PHPBB
ביג דיל
אני יכול להוריד כזה גם מהאתר שלהם ולהתקין ויהיה לי אתר מינימום כזה "יפה" |
|
|
| DJentlman |
מגגגגגגניב
אני חייב להודות
אהבתי |
|
|
| Sniper |
זה לא מראה לי כלום
כאילו אני שומע מוזיקה
ורואה תמונה ירוקה
לגמרי |
|
|
|
|