|
מחמם את הלב לקרוא כאלה דברים
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
http://news.walla.co.il/?w=//383703
אותי מדהים כמה האוהדים של אייקס נאמנים
הם יכלו תוך שניה להפנות את הראש לצד של כל העולם ולהיות מניאקים אבל הם נשארו נאמנים לישראל
כל הכבוד |
|
|
| LioR |
באמת כיף לשמוע
אבל למה אסרו להכניס גלי ישראל
:whip: |
|
|
| Segev |
רשום לך בגלל שזה מעורר אלימות בקרב ההואדים
תזכיר לי רגע למה זה ה"קמע" שלהם |
|
|
| TTman |
סאמק עם המשטרה שלהם
אבל אין מה לעשות, ככה זה
צריך להגיד להם תודה, על כל הדגלים שהיו עד עכשיווו
פשוט מלכים |
|
|
| BlueHawk |
רציתי לראות את אייאקס בחצי גמר :(
מילאן הזונות האלה |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| זה בגלל שהקבוצות האחרות אמרו שאם לאייקס מותר להכניס דגלים של ישראל אז להם מותר של פלסטין, אז במקום לתת לזה יד ולגרום לבאלגן הם העדיפו לאסור הכנסת דגלים, כרגיל שוטרים עצלנים אלא מה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
זה בגלל שהקבוצות האחרות אמרו שאם לאייקס מותר להכניס דגלים של ישראל אז להם מותר של פלסטין, אז במקום לתת לזה יד ולגרום לבאלגן הם העדיפו לאסור הכנסת דגלים, כרגיל שוטרים עצלנים אלא מה |
היה משחק שהאוהדים של פיינורד נראה לי באו עם דגלי פלשתין
קטע מסריח אבל מה לעשות... זה מה יש |
|
|
| Scorchio |
| הסיבה שהם מניפים דגלי ישראל זה בגלל שהבעלים של הקבוצה הם יהודיים והספונסר שלה ישראלי... |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Scorchio
הסיבה שהם מניפים דגלי ישראל זה בגלל שהבעלים של הקבוצה הם יהודיים והספונסר שלה ישראלי... |
נראה לי שזה בגלל מה שכתוב בכתבה- אמרו שלפני מלחמת העולם השניה היו קשרים טובים ואחרי זה הקשרים התהדקו וכו' והם ממש פרו ישראלים שם
חברים שלנו נסעו לשם ורצו להשיג כרטיסים ובגלל שהם בישראלים השיגו להם בהנחה ועזרו להם להתמצא באיצטדיון והכל |
|
|
| HyPeRSoNiC |
פששששששששש יפה יפה
אבל עצבן אותי הקטע עם האיסור על דגלי ישראל......
אני רוצה לראות איך ההולנדים יגיבו אם יאסרו עליהם להניף דגלי הולנד במשחקים שלהם.......
או בכל מקרה, להציג את הקמע שלהם.........
בני זונות! :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| -CosmicFire- |
מזה?!?!?!?!?!?
למה אסור להכניס דגלים של ישראל מזה
עוד מעט יאסרו להכניס דגלים של ארצות הברית גם...
מזה זה
אם אני רוצה אני יכניס גם דגל של עירק למשחק מי יגיד לי איזה מדינה לאהוב... |
|
|
|
|