|
הגאווה של המדינה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
וואלה כבוד
אפילו שאני לא ממש אוהב את הטראקםי שלו גיטלמן |
למה אחוק ככה?
אני עוד זוכר את אחד הטראקים הראושנים ראשונים שלו
והם אחלה בחלה כמו נגיד
Robert Gitelman Vs. The Martines Brothers - Electrified
ומה אתה לא אוהב את
2 player - signet?
גם
G & M Project - Feeling The Sunrise
חמוד נורא
מביא לי זכרונות עכשיו שאני שומע אותו
(למרות שרשום לי שזה יצא שנה שעברה.... זה יצא לפני לא??) |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Flotser
למה אחוק ככה?
אני עוד זוכר את אחד הטראקים הראושנים ראשונים שלו
והם אחלה בחלה כמו נגיד
Robert Gitelman Vs. The Martines Brothers - Electrified
ומה אתה לא אוהב את
2 player - signet?
גם
G & M Project - Feeling The Sunrise
חמוד נורא
מביא לי זכרונות עכשיו שאני שומע אותו
(למרות שרשום לי שזה יצא שנה שעברה.... זה יצא לפני לא??) |
שכחת את פאפריקה אחי, מטורף, וגם יכולת המיקסוס שלו לא רעה בכלל, הוא בכיוון הנכון |
|
|
| cluBBer |
הוא חתום מזמן כבר ב
AFTERGLOW
של
PLASTIC ANGEL |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by cluBBer
הוא חתום מזמן כבר ב
AFTERGLOW
של
PLASTIC ANGEL |
וגם ב
ID&T |
|
|
| MoSH_MaN |
הוא משעממם אותי
הכל אצלו אותו דבר
כל רימיקס אותה דבר
גאווה ישראלית...חחח
כמו שאורן אמרת שמעת על מושיק?
אסטרל פרוג'קשיין?
אינפקטד?
לא שמעתי את זה זה אבל אני לא מצפה למשהו מיוחד |
|
|
| Sniper |
מממ אני שמעתי
ודיי אהבתי:]
מממ מושיק באמת גאווה חבל על הזמן..
אינפקטד גם:] |
|
|
| Vortex_SA |
| זה שאתם גאים בוא לא אומר שהוא גאה במדינה שלו או משהו, גם מושיק וכל האלה שהזכרתם... אני לא חושב שמעניין אותם כל כך לייצג את המדינה או משהו... בכל מקרה... סבבה לרוברט אבל אל תתפלאו שהוא ירים עוד יותר את האף מאיך שהוא עכשיו... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
שכחת את פאפריקה אחי, מטורף, וגם יכולת המיקסוס שלו לא רעה בכלל, הוא בכיוון הנכון |
נכון :p
ידעתי ששכחתי את אחד מהטראקים האלה הראושנים שלו,
אני זוכר אהבתי את זה שרוברט שם את זה ברדיו והתלהב שהוא עשה טראק :)
אבל אף לא היה לי את זה על המחשב נראה לי... אולי אני אוריד
וזה שהוא אומר שאין כל כך כשרונות בארץ,
הוא גם מוציא את עצמו מפגר הבולבולן הזה, למה יש פאקינג כל כך הרבה כשרונות בארץ, זה אחת הסיבות שאני ככה אוהב את המדינה שלנו |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Flotser
וזה שהוא אומר שאין כל כך כשרונות בארץ,
הוא גם מוציא את עצמו מפגר הבולבולן הזה, למה יש פאקינג כל כך הרבה כשרונות בארץ, זה אחת הסיבות שאני ככה אוהב את המדינה שלנו |
אתה צודק אחי...
הוא פשוט לא מפרגן.. |
|
|
| Rising |
שגיא יודע הכל :p
אתה אומר הרבה שטויות אתה יודע ?
בטח שהם גאים במדינה שלהם..
זה שיש כאלה סנובים שמרימים את האף זה כבר תכוהנ של בנאדם...
כוס אמא של רוברט לא אכפת לי מה הוא חושב אבל בתאכלס כל תקליטן גאה במדינה בה הוא נולד..
לישראל יש שם גדול בעולם הטראנס אין לאף תקליטן \ מפיק סיבה לא להתגאות בה...
:) |
|
|
| luckystrike |
רוברט תותח ....
נכון האופי שלו , וכבר שמעתי מהרבה אולי מסריח אבל
עדיין כל הכבוד שהוא הגיע רחוק ...
לדעתי
SIGNET
הטראק הכי טוב שלו עד עכשיו .
אבל כמו שמוש אומר - קצת גיוון לא יזיק
:) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לדעתי
SIGNET
הטראק הכי טוב שלו עד עכשיו .
אבל כמו שמוש אומר - קצת גיוון לא יזיק
:) |
מסכים איתך ועם מוש.
בונגע לרמיקס לדעתי הכי טוב ששמעתי עד עכשיו זה
של
The Fall |
|
|
|
|