return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
הגאווה של המדינה (pg. 2)
View this Thread in Original format
Flotser
quote:
Originally posted by KrazyDJs
וואלה כבוד
אפילו שאני לא ממש אוהב את הטראקםי שלו גיטלמן


למה אחוק ככה?

אני עוד זוכר את אחד הטראקים הראושנים ראשונים שלו
והם אחלה בחלה כמו נגיד
Robert Gitelman Vs. The Martines Brothers - Electrified


ומה אתה לא אוהב את
2 player - signet?

גם
G & M Project - Feeling The Sunrise
חמוד נורא
מביא לי זכרונות עכשיו שאני שומע אותו
(למרות שרשום לי שזה יצא שנה שעברה.... זה יצא לפני לא??)
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by Flotser
למה אחוק ככה?

אני עוד זוכר את אחד הטראקים הראושנים ראשונים שלו
והם אחלה בחלה כמו נגיד
Robert Gitelman Vs. The Martines Brothers - Electrified


ומה אתה לא אוהב את
2 player - signet?

גם
G & M Project - Feeling The Sunrise
חמוד נורא
מביא לי זכרונות עכשיו שאני שומע אותו
(למרות שרשום לי שזה יצא שנה שעברה.... זה יצא לפני לא??)


שכחת את פאפריקה אחי, מטורף, וגם יכולת המיקסוס שלו לא רעה בכלל, הוא בכיוון הנכון
cluBBer
הוא חתום מזמן כבר ב
AFTERGLOW
של
PLASTIC ANGEL
Sniper
quote:
Originally posted by cluBBer
הוא חתום מזמן כבר ב
AFTERGLOW
של
PLASTIC ANGEL


וגם ב
ID&T
MoSH_MaN
הוא משעממם אותי
הכל אצלו אותו דבר
כל רימיקס אותה דבר


גאווה ישראלית...חחח
כמו שאורן אמרת שמעת על מושיק?
אסטרל פרוג'קשיין?
אינפקטד?


לא שמעתי את זה זה אבל אני לא מצפה למשהו מיוחד
Sniper
מממ אני שמעתי
ודיי אהבתי:]

מממ מושיק באמת גאווה חבל על הזמן..
אינפקטד גם:]
Vortex_SA
זה שאתם גאים בוא לא אומר שהוא גאה במדינה שלו או משהו, גם מושיק וכל האלה שהזכרתם... אני לא חושב שמעניין אותם כל כך לייצג את המדינה או משהו... בכל מקרה... סבבה לרוברט אבל אל תתפלאו שהוא ירים עוד יותר את האף מאיך שהוא עכשיו...
Flotser
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
שכחת את פאפריקה אחי, מטורף, וגם יכולת המיקסוס שלו לא רעה בכלל, הוא בכיוון הנכון


נכון :p
ידעתי ששכחתי את אחד מהטראקים האלה הראושנים שלו,
אני זוכר אהבתי את זה שרוברט שם את זה ברדיו והתלהב שהוא עשה טראק :)

אבל אף לא היה לי את זה על המחשב נראה לי... אולי אני אוריד

וזה שהוא אומר שאין כל כך כשרונות בארץ,
הוא גם מוציא את עצמו מפגר הבולבולן הזה, למה יש פאקינג כל כך הרבה כשרונות בארץ, זה אחת הסיבות שאני ככה אוהב את המדינה שלנו
Sniper
quote:
Originally posted by Flotser

וזה שהוא אומר שאין כל כך כשרונות בארץ,
הוא גם מוציא את עצמו מפגר הבולבולן הזה, למה יש פאקינג כל כך הרבה כשרונות בארץ, זה אחת הסיבות שאני ככה אוהב את המדינה שלנו


אתה צודק אחי...
הוא פשוט לא מפרגן..
Rising
שגיא יודע הכל :p
אתה אומר הרבה שטויות אתה יודע ?

בטח שהם גאים במדינה שלהם..
זה שיש כאלה סנובים שמרימים את האף זה כבר תכוהנ של בנאדם...
כוס אמא של רוברט לא אכפת לי מה הוא חושב אבל בתאכלס כל תקליטן גאה במדינה בה הוא נולד..

לישראל יש שם גדול בעולם הטראנס אין לאף תקליטן \ מפיק סיבה לא להתגאות בה...

:)

luckystrike
רוברט תותח ....
נכון האופי שלו , וכבר שמעתי מהרבה אולי מסריח אבל
עדיין כל הכבוד שהוא הגיע רחוק ...

לדעתי
SIGNET
הטראק הכי טוב שלו עד עכשיו .

אבל כמו שמוש אומר - קצת גיוון לא יזיק
:)
Sniper
quote:
Originally posted by luckystrike

לדעתי
SIGNET
הטראק הכי טוב שלו עד עכשיו .

אבל כמו שמוש אומר - קצת גיוון לא יזיק
:)


מסכים איתך ועם מוש.

בונגע לרמיקס לדעתי הכי טוב ששמעתי עד עכשיו זה
של
The Fall
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement