|
pr0n!
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
נתקלתי בזה וזה פשוט הצחיק אותי מוות
מקווה שיתנו ללינק כמה ימים לחיות לפני שתהרגו אותו מודים או סוומפי
Edited By Hell_Copter:
בעעע עליך ועל רגלייך
אבל בכל מקרה זה לא פותח את זה...
לפתוח לפי הסדר ! |
|
|
| Tarantula |
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
:nervous: :nervous:
:wtf: :wtf: :wtf:
אאאאאאאאאאאאא
אמל'ה רוצה הביתה!$! |
|
|
| LioR |
man you suck!
הגעלת לי את השיערות בתחת!!
פעם הבאה תסבול לבד... אני הולך להקיא את המקופלת שהרגע אכלתי |
|
|
| Rising |
חן יא מוזר...
כאלה דברים אתה רואה ביום כזה... לא מתאים לך |
|
|
| NyKoN |
איכס כוס עמאק!
חן שאלוהים ישמור מה לעזאזל אתה רואה?!?!#?%$#@$#?! |
|
|
| DjChook |
ואלה צודק, אבל ת'אמת תכננתי כבר בצהריים שאח שלי שלח לי את זה לפתוח טרד
ויצא רק עכשיו
:(
סורי במי שמרגיש נפגע מיזה
בקשר לזה עצמו
זה מגעיל אני מודע לעניין
למרות שהיה לי ברור על התתחלה שזה מה שיהיה |
|
|
| Sniper |
אם תגובות כאלה
אני מעדיף לא לפתוח |
|
|
| Hell_Copter |
רק לפי הכותרת אני נאלץ לסגור לך את הט'רד...
גם ככה זה לא פתח לי את התמונות...
ודבר איתי באיי סי קיו שאתה רואה את זה |
|
|
|
|