return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Fan, så patetiskt.
View this Thread in Original format
Icarus
Om de tror att de kan dra till sig positiv uppmärksamhet genom att se ut som en skvallerblaska så är de helt fel ute. Jag är så trött på de här clownerna. Är det något jag hatar att få i brevlådan (jag har inget mot reklam) så är det just den här skiten. Om jag bara visste vem som tillverkade alla satans häften jag får i brevlådan...



:rolleyes: :rolleyes:
Dioxys
jag får själv en hel brevlåda full varje dag.. finns inget slut på de där jävla reklamerna :(:whip:
reveal
quote:
Originally posted by Dioxys
jag får själv en hel brevlåda full varje dag.. finns inget slut på de där jävla reklamerna :(:whip:


ett bra knep är att sätta upp en "reklam undanbedes-skylt" ;)
ScuL
I Holland har vi den så kallade 'Ja/Nej' och 'Nej/Nej' stickers..
De kan man klistra på dörren lr brevlådan.

* När man har en 'Ja/Nej' sticker då får man in gratis tidningar (lokalt) i brevlådan men ingen reklam.
* När man har en 'Nej/Nej' sticker då får man in ingenting i brevlådan.
* När man har ingen sticker då får man allt. (Alltså post, reklam och tidningar)

Det e en helt bra lösning tror jag :)
Om en reklamföretag brytter ordningar och skickar reklam trots att man har en sticker på dörren då kan man ringa polisen och blir de bestraffat. :D
TrancE_GyLLe
vadå.. förstår inte varför alla är så upprörda...de fanns ju sex/porr arkilkar i den juh......

men seriöst så skulle jag åxå sätta in min produkt i en sådan om jag hade nån kanon produkt.. alla försöker ju bara sälja sina produkter.... vill man inte läsa den så släng den direkt.. d är ju inte så jobbit att ta upp den från brevlådan å öppna soppen å slänga den... d är min åsikt iaf....
Icarus
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
vadå.. förstår inte varför alla är så upprörda...de fanns ju sex/porr arkilkar i den juh......

men seriöst så skulle jag åxå sätta in min produkt i en sådan om jag hade nån kanon produkt.. alla försöker ju bara sälja sina produkter.... vill man inte läsa den så släng den direkt.. d är ju inte så jobbit att ta upp den från brevlådan å öppna soppen å slänga den... d är min åsikt iaf....


Men att sno layout av "Se & Hör" är ändå bland det lägsta man kan göra.
zamson
klart dom tar en design som är snygg. jag menar vem vill inte kopiera en snygg och banbrytande tidning? :crazy:
Sand Leaper
quote:
Originally posted by Icarus
Men att sno layout av "Se & Hör" är ändå bland det lägsta man kan göra.


:stongue:
AnD
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
men seriöst så skulle jag åxå sätta in min produkt i en sådan om jag hade nån kanon produkt.. alla försöker ju bara sälja sina produkter.... vill man inte läsa den så släng den direkt.. d är ju inte så jobbit att ta upp den från brevlådan å öppna soppen å slänga den... d är min åsikt iaf....


Håller helt med där.
Man kan ju alltid sätta upp en "Ingen reklam, tack" skylt.

Sen att designen är "snodd" från Se & Hör är väl en annan sak. Jag tycker att den var ganska fin ;)
morakickers
en variant ganska många kör med är ju skylten "Ingen reklam men gärna samhällsinformation" eller ngt i den stilen. jag har självt levt utan reklam men nu bor jag i andra hand hos en person som vill ha reklam - det är ju JÄVLIGT sällan det är ngt man har intresse av.

särskilt om man har internetanslutning (vilket jag tror vi alla har), då kan man ju lätt kolla in alla produkter/priser som behövs.

och tänk på vilket slöseri med papper... usch!

Dioxys
själv vill jag dock ha en massa reklam för priser på elektroniska prylar å sånt :)

kollar alltid vad siba å sånt har å erbjuda :D
lite kul å hålla koll på sånt :)
men all annan skit är man såå less på.. och ska man ha det ena måste man ju ha det andra :/
dj_hysterix
hoppas man får IKEA katalogen om man börjar använda såna stickers i Sverige :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement