return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Thrillseekers till sverige!
View this Thread in Original format
Glorie
03 May – Passion @ The Emporium, Coalville, UK
23 May – Exit, New York, USA
24 May – Popsicle 5 Festival, San Francisco, USA
25 May – Miami (TBA)
30 May – Peach @ Camden Palace, London
31 May – Room At The Top 7th B’day, Bathgate, Scotland

05 July – Son of Serious, London
11 July – Rotor - Sweden (Venue TBA)
12 July – Trust In Trance Pt1 @ Club Cakewalk, Copenhagen, Denmark
19 July – Limasol, Cyprus (TBC)
26 July – Fort Dance 2003, Fort Alexander, Nr. St Petersburg, Russia

ja ska allt luska fram var han spelar :D förmodligen sthlm känns de som.
reveal
najs :) alla verkar vilja komma till sverige i år :D
nån som har nåt set med dom så man kan lyssna?
morakickers
thrillseekers - GRYMT!!

bra jobbat glorie, fan vilken omvärldsbevakning vi har här på SWETA :D

jag har ett grymt set med dem, dock i 128 kbit/s. påminner lite om ett ganska nytt above & beyond set från djmixes2k nyligen, melodiöst som fasen. thrillseekers har ju remixat mycket åt supersoftarnas okrönta kungar, chicane. som ju är helt fantastiskt bra när allt faller på plats och man inte vill ha en basgång som slår sönder ryggmärgen takt för takt (på ett BRA vis).

detta får inte missas! skönt att vårt plan till 2 veckor på ibiza lyfter först 15 juli från kastrup, gott om tid för thrillseekers antingen i sthlm eller köpenhamn :D :D :D :D :D

hörni, tänkte bara säjja att nu har banne mig våren inletts officiellt. HURRA!

ps reveal, jag kanske kan posta setet imorgon men vågar inte lova ds
Icarus
Fan också, jag som inte är i Sverige då. det lär bli nån mer än han också. Är det en ny Tranceatlantic på gång kanske?

Thrillseekers är bara en person vad jag vet.
Glorie
quote:
Originally posted by morakickers
bra jobbat glorie, fan vilken omvärldsbevakning vi har här på SWETA :D


;) :) inte så svårt.. lite copy and paste bara :D
zamson
thrillseeker coolt :) *diggar*
NordLight
Coolt!
Rotor / Tranceatlantic ? Vilka är det? Var går festerna?

Greetz
NordLight
Glorie
jepp de e rotor som anordnat så många bra fester :)

http://www.rotor.nu

men där går inge info att uppbringa
toka
Steve Helstrip aka The Thrillseekers kommer spela i Stockholm! Fick det bekräftat av honom själv. Han vet inte vilen klubb ännu men han skulle maila mig så fort han fick reda på nåt.
lonne
Fan va nice !!! Mitt i sommaren med, vilken tur att man är hemma då.
Uplifting när den är som bäst.:)

morakickers
quote:
Originally posted by Icarus

Thrillseekers är bara en person vad jag vet.


exakt som det berömda dj-kollektivet morakickers isåfall :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2

ska bli kul att se!!

fan toka: grymt att få infon direkt från världskändisar... finns en del här på TA m känningar! coolt!
Glorie
enligt rotor blir det inte i sthlm...men jaja.. han kanske ska lira två ggr?

den som lever får se
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement