return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
חזרתי בינתיים
View this Thread in Original format
MasterP
היי לכולם אני חזרתי עכשיו לכל השבוע.
לצעירים שלא מכירים אותי אני גלעד

אני אשתדל לקפוץ לפה מידי פעם למרות שאני דיי עסוק

קיצר אני בקורס פיענוח תצ"א הולך סבבה השבועות זורמים נשארו רק עוד חודשיים וחצי לקורס
אני כבר 5 חודשים בצבא ועדיין בעובדה (בדרום)

צריך דחוף להיתעדכן בטראקים
ביי בינתים
Sniper
ברוך השב אח שלי:]
תחבר אלי לאי סי קיו
ואני ישלח לך טראקים בכיף:]
Flotser
שלום שלום :p
Shahar
וואלה אחי ברוכים השבים!
luckystrike
אח שלו ברוך שובך :)

כנס יותר !
:)
Hell_Copter
ברוך שובך לעת עתה אח שלי
פיס אווט... :)
KrazyDJs
welcome back
אח שלו
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by KrazyDJs
welcome back
אח שלו


SAME HERE
למרות שלא הייתי פעיל הרבה זמן אז אני לא ממש מכיר אבל בכל מקרה
WELCOME BACK:thepirate
Ariels
בא לי נרגילה
MasterP
תודה אנשים
שמח לראות אותכם ואת החדשים
סבבה לראות את הקהילה גודלת...
מורן יום שישי יש מצב אני מגיע לחממה

luckystrike
תבוא אח שלו יהיה צחוקים !
זה המסיבת סגירה !

למרות שעכשיו יש שמועות שלא תהיה החממה בשישי
ושהם כבר עכשיו עוברים לצוף בצומת העוגן
אבל זה בולשיט !

אמור להיות מסיבת סגירה חבל"ז
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement