| MasterP |
היי לכולם אני חזרתי עכשיו לכל השבוע.
לצעירים שלא מכירים אותי אני גלעד
אני אשתדל לקפוץ לפה מידי פעם למרות שאני דיי עסוק
קיצר אני בקורס פיענוח תצ"א הולך סבבה השבועות זורמים נשארו רק עוד חודשיים וחצי לקורס
אני כבר 5 חודשים בצבא ועדיין בעובדה (בדרום)
צריך דחוף להיתעדכן בטראקים
ביי בינתים |
|
|