|
Gaan er nog mensen 16 juni naar Mysteryland??
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Jajaja nog (minder dan) 2 weekjes en Mysteryland staat weer voor de deur.16!!!! uur nonstop feesten!!!
Ik ga straks kaartjes halen....Ben benieuwd wie van jullie addicts ook gaan,want ik heb eigenlijk niemand erover praten,terwijl het toch weer een groot evenement is!!!
GREETZZ!! |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Bellie
Jajaja nog (minder dan) 2 weekjes en Mysteryland staat weer voor de deur.16!!!! uur nonstop feesten!!!
Ik ga straks kaartjes halen....Ben benieuwd wie van jullie addicts ook gaan,want ik heb eigenlijk niemand erover praten,terwijl het toch weer een groot evenement is!!!
GREETZZ!! |
Tuurlijk ga ik, ik heb me combiticket al een week in huis liggen!!:D:D:D:D
Eerst op vrijdag naar Wildlife en zaterdag sta ik om 2 uur bij Six Flags op de stoep.. Kan niet wachten. :D:D:D:D:D
Maar vrijdag eerst naar I LOVE TRANCE :D:D:D
Greetzz |
|
|
| magrec |
kzou wel willen maar kan het niet echt maken.
Ten eerste hebben mijn ouders liever dat ik eerst vakantiewerk heb.
ten 2e kan het zijn dat ik de 18e nog een herkansing heb van spaans die moet ik dan wel halen want dan heb ik mijn propedeus. Ik kan dat weekend dus beter gebruiken voor leren. Anders was ik wel gegaan. |
|
|
| Blik |
junie = juni Bellie:D
maar goed, ik ga niet, ik moet geld sparen voor Salou en het is midden in de proefwerkweek:( |
|
|
| BooMBooM |
| hmmm ik zit ook met examens op 18 juni maar dat mag de pret niet drukken!!heb dus me combi kaart al bijna 3 weken thuis liggen en ken dus niet w8ten tot het eindelijk zo ver is!!see ya soon in six flags holland |
|
|
| Miss Proximus |
Wat een minnen zijn jullie hahaha lullo's!
Gratis zuipen????? Welkom bij Miss proxy.....!! Ik ben aan het werk..maar hopelijk moet ik de eerste shift draaien ('s middags) zodat ik 's nachts nog ff VET kan beuken!!!!!!! en anders moet ik m'n pauzes maar goed benutten! wie-hoooooe!! :D
Ennu...Bellie.ik had al een maand terug gepost dat ik zou gaan werken hoor! :p Spreek je! :) |
|
|
| HiGH_NrG |
| Ik zit nog te w8en op het telefoontje of ik er wel of nie kan werken...dus wie weet... |
|
|
| M5 |
| ikke ben waarschijnlijk niet van de partij .....ja school ja..:( |
|
|
| Henkie_henk |
Alst goed is ga ik wel ja :D :D ff feeste na me tentamens.. moet ik ze wel in 1 keer halen.. of ik dus kan weet ik zo net nog niet lol...
t zat eigenlijk wel dik in de planning.. dikke line-up yum yum...
GreetZz |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Blik
junie = juni Bellie:D
|
Jajaja ik zag het maar ik had geen zin om het te verbeteren :D
GREETZ!! |
|
|
| MetzZ_!! |
Wiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeei!! Yeah Baby!
Dat betekent dus dat ik gaaahaaaa |
|
|
| InVi |
| kaartjes liggen al thuis ;) |
|
|
|
|