|
Paul Oakenfold @ Heineken Thirst (14/06) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
Ik heb het gelezen ja...... Ik wacht nog ff op een officieel persbericht van UDC.
Als dit echt waar is baal ik heel erg. Eerst vorige week voor noppes naar Duitsland gereden voor Sasha die ziek was (later bleek dat zijn oma was overleden.....) en nu dit weer........
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| Ornadel |
| Oakenfold schijnt niet te komen, maar het evenement gaat wel door. Wie weet meer? |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Ornadel
Oakenfold schijnt niet te komen, maar het evenement gaat wel door. Wie weet meer? |
Nee, het hele feest is afgelast en wordt verplaasts naar een nog onbekende datum in augustus.
Maar WAAROM het is afgelast blijft een raadsel....... :conf: :whip: |
|
|
| Divine9 |
--
Paul Oakenfold naar Paradiso
In Engeland wordt Paul Oakenfold aanbeden als de teruggekeerde zoon van onze lieve heer. Deze status heeft de Engelsman nog niet in Nederland maar zijn reputatie snelt hem zeker vooruit. Op 21 augustus komt hij in het kader van Heineken Thirst naar Paradiso waar hij samen met de Nederlandse winnaar van deze internationale dj competitie zal laten horen wat hij waard is.
Paul Oakenfold...
De finale van Found@Thirst vond onlangs plaats in de Heineken brouwerij in Amsterdam waar de Maastrichtse dj Anigye als winnaar uit de bus rolde. Dit verzekerde hem van een plekje tussen de line-up voor het aankomende event. Naast Oakenfold komt Daniel Davoli draaien. Davoli scoorde eind jaren ’80 de all time classic ‘Right on time’ onder de naam Blackbox. Kaarten zijn vanaf heden verkrijgbaar voor € 15,- in de voorverkoop en voor € 17,50 aan de deur.
Voor alle duidelijkheid: er is GEEN gastenlijst...
--
ik ga
:) :) |
|
|
| Kakao |
Weten ze het wel weer uit te kiezen :whip:
Ik ga dus niet! |
|
|
| fathomless1 |
hello, sorry I dont speak Dutch. I am from america and will be in Amsterdam in two weeks, while being there I plan to come to Paradiso to see Oakenfold. I think from this thread that many others are going, is anyone planning a TA meetup. I will know no one there so if there is going to be a meet up that would be great. let me know.
thanks in advance
Matt Stachel |
|
|
| Divine9 |
| I am coming, and i think 'Bouma-Bros' are heading over aswell. I don't have a clue about anyone else, so we will have to wait for replies of other TA'ers. But a TA meetup would be quite cool :) |
|
|
| fathomless1 |
| hey divine9, i sent you a pm, check your box. |
|
|
| kolkiewolkie |
:)
dit is op een donderdag ofnie? ik moet nl. nog een tweetal keren naar A'dam deze zomer en als ik dat nou kan combineren lijkt dit me wel wat eigenlijk :) . beetje feestjes doordeweeks bezoeken = altijd goed :p |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
:)
dit is op een donderdag ofnie? ik moet nl. nog een tweetal keren naar A'dam deze zomer en als ik dat nou kan combineren lijkt dit me wel wat eigenlijk :) . beetje feestjes doordeweeks bezoeken = altijd goed :p |
ik ga hier misschien ook wel heen,
ben dan op vakantie in zandvoort, maar eerst maar ff kijken of mn girly wel mee wil mwheheh :) |
|
|
| fathomless1 |
roll call! who is coming to this event, i am coming over from the states and would love to have a TA meet-up. I dont know anyone and will be coming to Amsterdam alone. would be great to meet some of you. reply of PM me.
thanks ,
matt |
|
|
|
|