|
Chicane til Roskilde
|
View this Thread in Original format
| tsunami |
Hei og hå?
Noen som skal til Roskilde i år?
Chicane kommer!
det gjør også Squarepusher, Cosmos og Junkie XL
Vurderer å reise bare pga. Chicane. |
|
|
| Glorie |
ojdå...när ere roskildefestivalen äger rum i år?
chicane skulle man ju inte neka sig hes till. |
|
|
| Dioxys |
:eyes: :crazy: :eyespop: :eyes: :crazy: :eyes: :eyespop: :crazy: :eyes: :crazy: :eyes: :crazy: :eyes: :crazy: :eyes: :eyespop:
jag bara MÅÅÅÅSTE gå på detta!!
det här ser jag som ett kall..
chicane är min gud, min livskraft.. kan inte beskriva känslan jag fick nu när jag läste rubriken!!
jag MÅSTE dit!!! |
|
|
| tsunami |
25-29 juni :)
chicane er faen meg den beste artisten som fins |
|
|
| Dioxys |
menar du inte?
jag bara måste dit nu, TACK för att du tipsade! |
|
|
| mindshooter |
| hmm synd att det inte finns så många fler namn :\ Jag vill gärna se Chicane! |
|
|
| Dioxys |
junkie xl, helt klart intressant det med :)
resten av festivalen super man ner sig och mår gött med folk som gör likadant :) |
|
|
|
|