return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Chicane til Roskilde
View this Thread in Original format
tsunami
Hei og hå?
Noen som skal til Roskilde i år?
Chicane kommer!

det gjør også Squarepusher, Cosmos og Junkie XL
Vurderer å reise bare pga. Chicane.
Glorie
ojdå...när ere roskildefestivalen äger rum i år?
chicane skulle man ju inte neka sig hes till.
Dioxys
:eyes: :crazy: :eyespop: :eyes: :crazy: :eyes: :eyespop: :crazy: :eyes: :crazy: :eyes: :crazy: :eyes: :crazy: :eyes: :eyespop:

jag bara MÅÅÅÅSTE gå på detta!!
det här ser jag som ett kall..

chicane är min gud, min livskraft.. kan inte beskriva känslan jag fick nu när jag läste rubriken!!

jag MÅSTE dit!!!
tsunami
25-29 juni :)

chicane er faen meg den beste artisten som fins
Dioxys
menar du inte?

jag bara måste dit nu, TACK för att du tipsade!
mindshooter
hmm synd att det inte finns så många fler namn :\ Jag vill gärna se Chicane!
Dioxys
junkie xl, helt klart intressant det med :)

resten av festivalen super man ner sig och mår gött med folk som gör likadant :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement