|
bärbara ljudspelare
|
View this Thread in Original format
| cviper |
en "inch" = 2.54 cm, dvs den skulle vara 10.5 x 6.1 x 1.6 cm
15GB.. whow. (sitter själva med 64 mb i mobilen) |
|
|
| Glorie |
| aha.... det var ju rel. litet ändå.. ja trodde den skulle va minst de dubbla i strl :) |
|
|
| montana |
| ipod...jag vill också ha en ipod, men min md räcker ganska långt (men ändås), det är bara ett helvete att spela in låtarna, jag har ingen netmd så måste spela in allt det gamla sättet |
|
|
| dj_hysterix |
| 320 minuter i mdn är inte dåligt :) |
|
|
| cviper |
320 min? Hur? Speciell MD eller?
Klarar max 160 min, men då e d en mono inspelning, vilket inte alltid låter alltför skönt. |
|
|
| zamson |
| vill ha nya iPod!!! :P |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by cviper
320 min? Hur? Speciell MD eller?
Klarar max 160 min, men då e d en mono inspelning, vilket inte alltid låter alltför skönt. |
I dem nya Sony Net MD kan man ha 320 minuter musik, musiken låter ändå jättebra, proppa mina mds me låtar får plats ungefär 35-40 beror på hur långa dem e... i en md har jag tre livesets :D + world tour washington - ferry corsten...
En sony net md är ett bra köp imo :) |
|
|
| Smekbar |
| apple har ju precis släppt en ny version av Ipoden... den e både mindre o rymmer mer... osso e den skitsnygg förstås :) officiellt stöd för windows nu också tror jag... hade den inte innan vad jag vet, då var det tredjeparts tillverkare som fixade den programvaran. så Ipoden är väl den bästa HDDmp3spelaren, och det är ju en sån man måste köpa om man vill ha mer än 1gb minne... (jaaa, ibm microdrive finns också, men de slukar ström som små getter) |
|
|
| montana |
| LP4 på MD:n är ok, men det blir för känsligt på vissa låtar och det kommer för mycket brus och sånt, LP2 är bra för mig |
|
|
|
|