|
do the monkey dance...
|
View this Thread in Original format
| [nils] |
satt på "humour/funny stuff/cool web sites" nyss och fick syn på en liten video... nu vet jag inte ifall ni sett det här förut, men jag postar ändå. jag tycker att den är värd att se, även för alla modemare :)
http://www.kollaboration.org/kolla2001.wmv
HUR?!?!?! :wtf: ska försöka mig på o göra så när Gielen spelar i Jkp :clown: |
|
|
| Dioxys |
har för mig att den postats här i svenska forumet innan :)
den är cool dock! :D fast det verkar nästan som om publiken är lite partisk :rolleyes: |
|
|
| mindshooter |
| repost....still cool....den är så jävla fet den där filmen.... |
|
|
| Goldiluxe |
hahaha! helt hysterisk!
har aldrig sett forut!
HAHAHHA. javla gummidocka! |
|
|
| dbl |
| postade den för ett tag sen.. riktigt ball e den |
|
|
| ScuL |
oj :)
otroligt :D
det var faktiskt första gången jag såg denna |
|
|
| dj_hysterix |
| den där snubben e cool |
|
|
|
|