return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
do the monkey dance...
View this Thread in Original format
[nils]
satt på "humour/funny stuff/cool web sites" nyss och fick syn på en liten video... nu vet jag inte ifall ni sett det här förut, men jag postar ändå. jag tycker att den är värd att se, även för alla modemare :)

http://www.kollaboration.org/kolla2001.wmv







HUR?!?!?! :wtf: ska försöka mig på o göra så när Gielen spelar i Jkp :clown:
Dioxys
har för mig att den postats här i svenska forumet innan :)

den är cool dock! :D fast det verkar nästan som om publiken är lite partisk :rolleyes:
mindshooter
repost....still cool....den är så jävla fet den där filmen....
Goldiluxe
hahaha! helt hysterisk!

har aldrig sett forut!

HAHAHHA. javla gummidocka!
dbl
postade den för ett tag sen.. riktigt ball e den
ScuL
oj :)
otroligt :D

det var faktiskt första gången jag såg denna
dj_hysterix
den där snubben e cool
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement