return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Sony MZ-R70 (MD-speler) ff een vraagje
View this Thread in Original format
Blik
Ik heb net een uurtje geleden een MD-speler gekocht van Sony, de MZ-R70, nu vroeg ik me af, zit er een kabeltje bij die je aan de computer kan aansluiten zodat je MP3 bestanden erop kunt zetten.

zo nee, waar kan ik kopen. zo ja, waar moet ik die aansluiten, op de geluidskaart??

alvast bedankt jongens
M5
ik heb zelf al ruim een jaar de MZR-55 ....maare je moet een gewoon kabeltje hebben dat ze bij elke electrozaak wel hebben.....met twee van de standaard dingen eraan (snap je?) .....kost iets van 7 piek ofzo ...

doe je de ene in de uitgang van je soundcard waar normaal gesproken je boxen opzitten ..en de ander in de LINE-IN ....echt makkie ...
Blik
quote:
Originally posted by M5
ik heb zelf al ruim een jaar de MZR-55 ....maare je moet een gewoon kabeltje hebben dat ze bij elke electrozaak wel hebben.....met twee van de standaard dingen eraan (snap je?) .....kost iets van 7 piek ofzo ...

doe je de ene in de uitgang van je soundcard waar normaal gesproken je boxen opzitten ..en de ander in de LINE-IN ....echt makkie ...


je bedoelt zeker zo'n rode en zo'n gele, dan snap ik het wel, die ga ik morgen dan ff halen

thx M5, het is inderdaad makkie
ampburner
nee, niet van die gele en rode...ik gebruik zwarte pluggies (mini-jack heet dat geloof ik :confused: ). Je weet wel van die standaard pluggies net zoals die aan je oordopjes zitten (die in je md gaan)...en die plugs moeten dus aan iedere kant van het kabeltje zitten. Verder is het echt heel simpel. :)
M5
nee gewoon van die dingen die ook aan oordopjes enzo zitten ...hebben geen kleur ..

eej maare veel plezier ermee !!
M5
ow haha ....sorry ...

had de thread ff een minuut of 20 niet gerefreshed ;)
Dj Lex
Ja ik heb hem ook die. Lekker md spelertje. Maar je hebt gewoon die twee zwarte nodig, die je voor zowat alles kunt gebruiken. Je kan digitaal opnemen, maar de heb je Soundblaster Studio van Creative nodig. Dat is trouwens mooi spul
raoel
quote:
Originally posted by Blik
Ik heb net een uurtje geleden een MD-speler gekocht van Sony, de MZ-R70, nu vroeg ik me af, zit er een kabeltje bij die je aan de computer kan aansluiten zodat je MP3 bestanden erop kunt zetten.

zo nee, waar kan ik kopen. zo ja, waar moet ik die aansluiten, op de geluidskaart??

alvast bedankt jongens



Ik hoop niet dat je denkt dat je de MP3's op kunt nemen als MP3 op een MD (of dat zopu iets helemaal nieuws zijn:D)
Je kunt ze alleen als wave op een MD zetten.

Waarschijnlijk snapte je dit al wel
Maar je weet maar nooit
Dj Lex
quote:
Originally posted by raoel



Ik hoop niet dat je denkt dat je de MP3's op kunt nemen als MP3 op een MD (of dat zopu iets helemaal nieuws zijn:D)
Je kunt ze alleen als wave op een MD zetten.

Waarschijnlijk snapte je dit al wel
Maar je weet maar nooit

ja lijkt mij ook he. Anders had ie wel een mp3 speler gekocht
raoel
quote:
Originally posted by Dj Lex

ja lijkt mij ook he. Anders had ie wel een mp3 speler gekocht


Op een Md schijnt in principe ook MP3 te kunnen maar er is alleen nog geen speler die het kan lezen ???:D

Of het is nog niet ontwikkeld, dus ik d8 dat dit misschien iets nieuws was

Dj Lex
quote:
Originally posted by raoel


Op een Md schijnt in principe ook MP3 te kunnen maar er is alleen nog geen speler die het kan lezen ???:D

Of het is nog niet ontwikkeld, dus ik d8 dat dit misschien iets nieuws was


Nee, want op die die hij gekocht heeft is al weer een nieuwere de MZR 90 en die kan dat ook nog steeds niet, dus dat is nog ff wachten.
raoel
Zo goed ben ik niet op de hoogte.
Al vindt ik het wel allemaal interresant
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement