return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
הורה 2000 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
לא ראיתי את זה...
מה אתם אשכרה מצפים שאני יקום בשעה 1? :D
YuVaL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא ראיתי את זה...
מה אתם אשכרה מצפים שאני יקום בשעה 1? :D


איך העזתם בכלל לחשוב שרועי יקום ב1?!?!
למי יש את החוצפה לחשוב את זה?!?!
אני רוצה שכולם יתנצלו עכשיו בפני רועי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by YuVaL
איך העזתם בכלל לחשוב שרועי יקום ב1?!?!
למי יש את החוצפה לחשוב את זה?!?!
אני רוצה שכולם יתנצלו עכשיו בפני רועי


מזלזל אה... :)
ליצן אתה :D
Sniper
רגע זה היום????
או שהיה כבר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
רגע זה היום????
או שהיה כבר


היה לפני 10 שעות...
אולי עדיין תספיק לראות ;)
-CosmicFire-
נו תענו בחיית רבק
-CosmicFire-
נווו איזה בעסה
Ariels
quote:
Originally posted by YuVaL
טוב ראיתי את הרבע שעה אחרונה..
ראיתי את זה גם לפני שנתיים
אהבתי לאללה..
רואים איזה אחד ישראלי מתחרפן שם כמו משוגע שהוא בעמדה
ואז פתאום הוא קופץ והתקליט קופץ אחורה
חחחחחחחחחח זה היה כזה טוב...
;)


...מה עם הקטע שהיצור הזה בן 40 מנפנף בידיים בלי קשר למוזיקה

דרך אגב לרקוד עם הרגליים זה הכי קטלני בארץ, זה מוסיף לך המון עומק לריקוד זה נראה הרבה יותר טוב, זה גם יותר כיף
Sniper
סעממק ערס
חבל דווקא מה זה היה בא לי ליראות את זה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
דרך אגב לרקוד עם הרגליים זה הכי קטלני בארץ, זה מוסיף לך המון עומק לריקוד זה נראה הרבה יותר טוב, זה גם יותר כיף


כן חבל על הזמן
הרבה יותר יפה וכיף...

yahel222
לא יודע עם מדובר על זה
אבל המסיבה הכי טובה שהיתה אי פעם בישראל
פול אוקנפולד בפאצ'ה
אמרו לי שזה היה משהו מטורף
מסוקים באו ליד הים והעיפו מים פנימה
אנשים שלא שמעו טראנס בחיים התאהבו במוזיקה
שיאא
DjChook
יהל, אני חושב שאתה טועה.

המסיבה עם פול אוקנפלד שאתה מדבר עליה, הייתה באמת ביום העצמאות
אבל אני חושב איזה שנה אחרי...

או בשנת 2000
אני אגיד לך אבל איך אפשר לבדוק את זה.

שני האחים שלי היו בה,
וברגע השיא של המסיבה, שהמסוק ירד על האנשים ועשה רוח..

פול שם בפעם הראשונה בישראל את
Delerium - Silence (Tiesto Remix)

אז צריך פשוט לראות באיזה שנה בדיוק זה יצא, ובאותו זמן זה המסיבה :)

ד"א אני זוכר שהאחים שלי אמרו אז שזו הייתה המסיבה אחת הטובות שהיו :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement