|
Jim maakt een hardstyle cd (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Die van hardkiller vind ik dan weer sneu. Die kerel ziet er niet slecht uit en dan moet ie maar homo zijn (zijn we weer jaloers haha)

whehe |
|
|
| raoel |
Ahha, dus Jim is eigenlijk Jimmy The Sound :D
of andersom
Dan vink LOGICO en MODULO toch beter dan de die die nu uitbrengt na idols |
|
|
| Original |
hahaha..
Andersom zou helemaal leuk zijn geweest.
Ik zie t al helemaal voor me, meisje van 12 krijgt dr nieuwe jim cd zet em aan klaar om mee te zingen ... BOEM BOEM BOEM...:toothless :toothless |
|
|
| DjSuez |
hee jongens, dat was Jim helemaal niet op die cd, dat was ik!
:clown: |
|
|
| M@rc |
| quote: | Originally posted by magrec

|
Bwhahahaha |
|
|
| DJ_Massive |
| zal die hardstylers leren :p |
|
|
| LightForce |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
zal die hardstylers leren :p |
Lekker ongenuanceerde uitspraak weer :rolleyes:
En even on-topic: Het zou je maar gebeuren... koop je de cd, denk je leuke tracklist. En hupsakee Jim door je speakers... Dan sta je ook zo van WTF!
En nu even alle zeikende mensen hier, respecteer eens andermans muziekstijl ipv alleen maar te lopen kankeren erop. |
|
|
| Ding Chavez |
| Een beetje humor mag toch niet afdoen aan de sfeer op het forum :D |
|
|
| LightForce |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Een beetje humor mag toch niet afdoen aan de sfeer op het forum :D |
Mag ook best, niks mis mee... maar die reactie van meneer massive vond ik een beetje dom, en zo zijn er nog wat andere... |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by LightForce
Mag ook best, niks mis mee... maar die reactie van meneer massive vond ik een beetje dom, en zo zijn er nog wat andere... |
:p :p :p
Mneer massive foei toch :p :p
hey kerel niet zo sjaggie de zon schijnt buiten :)
Juist ja :stongue: |
|
|
| LightForce |
| quote: | Originally posted by magrec
:p :p :p
Mneer massive foei toch :p :p
hey kerel niet zo sjaggie de zon schijnt buiten :)
Juist ja :stongue: |
Hmm chagie... JA!! :whip: Komt door die hoerige klote rot baas van me die het belangrijker vind dat ik zijn deadline haal, dan dat mijn verslagen waar ik dus voor word beoordeelt afmaak. En ben dus pissed op die vent!! En op alles en iedereen.... :D
Okay nu ff relativeren. :) |
|
|
| New Wave |
| Mensen, blijf maar lekker zeiken op hardstyle want het is gewoon zeikmuziek....of je nou respect hebt voor de stylen waar mensen van houden ja of nee.....hardstyle is gewoon gemaakt om af te zeiken. |
|
|
|
|