return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Jim maakt een hardstyle cd (pg. 2)
View this Thread in Original format
magrec
Die van hardkiller vind ik dan weer sneu. Die kerel ziet er niet slecht uit en dan moet ie maar homo zijn (zijn we weer jaloers haha)





whehe
raoel
Ahha, dus Jim is eigenlijk Jimmy The Sound :D
of andersom

Dan vink LOGICO en MODULO toch beter dan de die die nu uitbrengt na idols
Original
hahaha..

Andersom zou helemaal leuk zijn geweest.
Ik zie t al helemaal voor me, meisje van 12 krijgt dr nieuwe jim cd zet em aan klaar om mee te zingen ... BOEM BOEM BOEM...:toothless :toothless
DjSuez
hee jongens, dat was Jim helemaal niet op die cd, dat was ik!















:clown:
M@rc
quote:
Originally posted by magrec








Bwhahahaha
DJ_Massive
zal die hardstylers leren :p
LightForce
quote:
Originally posted by DJ_Massive
zal die hardstylers leren :p


Lekker ongenuanceerde uitspraak weer :rolleyes:

En even on-topic: Het zou je maar gebeuren... koop je de cd, denk je leuke tracklist. En hupsakee Jim door je speakers... Dan sta je ook zo van WTF!

En nu even alle zeikende mensen hier, respecteer eens andermans muziekstijl ipv alleen maar te lopen kankeren erop.
Ding Chavez
Een beetje humor mag toch niet afdoen aan de sfeer op het forum :D
LightForce
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Een beetje humor mag toch niet afdoen aan de sfeer op het forum :D


Mag ook best, niks mis mee... maar die reactie van meneer massive vond ik een beetje dom, en zo zijn er nog wat andere...
magrec
quote:
Originally posted by LightForce
Mag ook best, niks mis mee... maar die reactie van meneer massive vond ik een beetje dom, en zo zijn er nog wat andere...


:p :p :p

Mneer massive foei toch :p :p

hey kerel niet zo sjaggie de zon schijnt buiten :)

Juist ja :stongue:

LightForce
quote:
Originally posted by magrec
:p :p :p

Mneer massive foei toch :p :p

hey kerel niet zo sjaggie de zon schijnt buiten :)

Juist ja :stongue:


Hmm chagie... JA!! :whip: Komt door die hoerige klote rot baas van me die het belangrijker vind dat ik zijn deadline haal, dan dat mijn verslagen waar ik dus voor word beoordeelt afmaak. En ben dus pissed op die vent!! En op alles en iedereen.... :D

Okay nu ff relativeren. :)
New Wave
Mensen, blijf maar lekker zeiken op hardstyle want het is gewoon zeikmuziek....of je nou respect hebt voor de stylen waar mensen van houden ja of nee.....hardstyle is gewoon gemaakt om af te zeiken.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement