|
Can anyone burn and send me some cds with trance videos?
|
View this Thread in Original format
| toka |
Hey!
Can anyone burn and send me some cds with trance videos? I have a slow 56 k modem and cant download all the big videos. If anyone can burn down some live trance videos with djs it would be appreciated. I live in sweden. Can anyone do that?
contact me at [email protected] |
|
|
| Dj Lex |
| Hmm I live in Holland, but maybe SteveTranz4ever would like to do it. He lives in Sweden, but don't know if he want it, just a suggestion. he is the only one I know that lives in Sweden. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hello there toka yeah maybe I can help you, I live in Stockoholm Sweden like my friend Lex told you. I´ll take the rest in swedish.
Morsning korsning din nya galosh, välkommen till nätets bästa trance site, jag har cirka 150 videos och 11 live sets från olika partys. Vi kan kanske lösa detta på något sätt. Skicka mig ett PM eller kolla efter mig på ICQ #79353639 . Klicka på länken -->Här<-- för att se vilka videos jag har
c-ya |
|
|
| DJ Juno |
| quote: | [i]
Morsning korsning din nya galosh, välkommen till nätets bästa trance site, jag har cirka 150 videos och 11 live sets från olika partys. Vi kan kanske lösa detta på något sätt. Skicka mig ett PM eller kolla efter mig på ICQ #79353639 . Klicka på länken -->Här<-- för att se vilka videos jag har
c-ya [/B] |
you europe people are so confuse'n.... lol |
|
|
| Paul Griffiths 1 |
| I'm on a 56k, and I get heaps of videos. You forgot to say please too ;) |
|
|
| toka |
Please add me on ICQ# 94816559
Then we can talk further. How many of you can send me videos on cd to sweden? |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Hello there toka yeah maybe I can help you, I live in Stockoholm Sweden like my friend Lex told you. I´ll take the rest in swedish.
c-ya |
jah jetee kleueybs kaletrte oprty uiwr mnagse.
Hehe don't understand Swedish btw
:D |
|
|
| Coup |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Morsning korsning din nya galosh, välkommen till nätets bästa trance site, jag har cirka 150 videos och 11 live sets från olika partys. Vi kan kanske lösa detta på något sätt. Skicka mig ett PM eller kolla efter mig på ICQ #79353639 . Klicka på länken -->Här<-- för att se vilka videos jag har |
can some nice person please translate that?
peace :cool: |
|
|
| Dj Lex |
| There aren't many swedish guys and girls on this forum, so we must wait for Steve |
|
|
|
|