return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
הייניקן סאן דאנס
View this Thread in Original format
yahel222
אני עוד שעתיים יוצא לאילת !!!!

מרקו וי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ואגב יום שלישי הייתי בטיאלוי היה דון דיאבלו
תותח
שם שירים כמו
Lambda - hold on tight (Kaylab & reloop remix)
ferry corsten - punk
reloop - ing society
cosmic gate - answerthe qustion
marco v - echos
ועוד ועוד תותחים !!!
ביקשתי ממנו לקנות את הוייניל של הלמבדה אבל הוא אמר שהוא מנגן אותו מחר באיללת אז הוא לא יכול
DjChook
פשששששש נחמד
העיקר שנהנת אחי :)
Sniper
ואללה סבבה אח שלי אבל הערה קטנה
answer the question
זה אל של קוסמיק גייט
של סונסון אנד חיליין

ותהנה באילת:P
גם בשבילנו
yahel222
quote:
Originally posted by Sniper
ואללה סבבה אח שלי אבל הערה קטנה
answer the question
זה אל של קוסמיק גייט
של סונסון אנד חיליין

ותהנה באילת:P
גם בשבילנו

צודק טעות שלי
כי אני רגיל לשמוע את הקוסמיק גייט רמיקס
אבל היה אחד אחר שאני לא מכיר
Sniper
quote:
Originally posted by yahel222
צודק טעות שלי
כי אני רגיל לשמוע את הקוסמיק גייט רמיקס
אבל היה אחד אחר שאני לא מכיר


0n the small:]
KrazyDJs
תהנה גבר.
שחכתי שזה יוצא היום..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
תהנה גבר.
שחכתי שזה יוצא היום..


תכננת ללכת אה :p

תעשה חיים דותן!!
itamarsan
סבבה אחיי תהנה
ותעשה חיייםםם כמו שכתוב בספר!!!!!!!!
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תכננת ללכת אה :p


חחחחחח
תאמת אח שלי הולך לשם...
אז שחכתי שאני לא יראה אותועד יום ראשון
:haha:
cluBBer
מי היה בהייניקן סאנדאנס
???

מרקו וי כרגיל איכזב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement