| yahel222 |
אני עוד שעתיים יוצא לאילת !!!!
מרקו וי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ואגב יום שלישי הייתי בטיאלוי היה דון דיאבלו
תותח
שם שירים כמו
Lambda - hold on tight (Kaylab & reloop remix)
ferry corsten - punk
reloop - ing society
cosmic gate - answerthe qustion
marco v - echos
ועוד ועוד תותחים !!!
ביקשתי ממנו לקנות את הוייניל של הלמבדה אבל הוא אמר שהוא מנגן אותו מחר באיללת אז הוא לא יכול |
|
|