|
תספורת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
לי יש שיער דיי ארוך שעומד לי תמיד באופן טיבעי
כמו שאני קם והוא מפולגן ככה אני הולך גם לבית ספר...
וכשהו מתחיל להיות יותר מידי ליפה, אז אני מבקש שיורידו לי קצת במיספרה
וזהו...
לפעמים כשיש לי כח אז אני שם קצת פן ומוריד אותו לצד
ומעמיד מאחורה
וגם זה טבעי בלי שום תכשירים |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה אחי נשמע כאילו אתה אחד מהחבר'ה של לילינבלום 25 ;)
אבל אם זה מה שאתה אוהב תעשה חיים :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
דיי ארוך שעומד לי תמיד באופן טיבעי
|
וואלה אחי כבר בגיל צעיר?
בנזונה של דבר ;)
אתה הולך להנות הרבה :p |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
וואלה כן אחי...
שתיים וחצי אמה
משהו פגז |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
וואלה כן אחי...
שתיים וחצי אמה
משהו פגז |
לא הבנת... אז נזרום
כמה זה בסנטימטרים...
יש לי חבר עם 22 סנטימ שיכול למצוץ לעצמו :p |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
יענו עומד טבעי, היששכר...בלי גלולות עזר
:wtf: :wtf:
אני לא רפה שכל!!!
ויש מצב שאני מצליח לרדת לעצמי, כי אני ממש גמיש, אבל לא יודע אף פעם לא ניסיתי
אולי אם מישהו יתערב איתי על זה אז זה יתן בי קצת מוטיבציה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
ויש מצב שאני מצליח לרדת לעצמי, כי אני ממש גמיש, אבל לא יודע אף פעם לא ניסיתי
אולי אם מישהו יתערב איתי על זה אז זה יתן בי קצת מוטיבציה |
אלא אם כן תוציא לעצמך צלעות המוטיבציה הזאת לא תעזור לך...
אז תבדוק אם אתה מסוגל סתם ככה :D
גם כן... שתיים וחצי אמה... חושב חזרנו לתקופת התנך :disbelief |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואלה אחי כבר בגיל צעיר?
בנזונה של דבר ;)
אתה הולך להנות הרבה :p |
lol |
|
|
| MASTERsplinter |
בבעעעעעע...
לא נחמד
מגעיל למדי..
תתחדש על התספורת אחי..
לטעמי זה טחון
כל העולם ואחותו עשו את זה
וזה די שכונה
אבל מה שעושה אותך שמח.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אאאאאאאאאא!@$!@
תחדש גבר!$@$
איך אני מתה על התסרוקות המטורפות האלה:crazy: :crazy:
|
חח נשמה זה לא תספורת מטורפת... פן + תספורת רק כדי לעשות גדלים שונים לשיערות + דקס זה לא מטורף
אבל אכן בן זונה...
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
בבעעעעעע...
לא נחמד
מגעיל למדי..
תתחדש על התספורת אחי..
לטעמי זה טחון
כל העולם ואחותו עשו את זה
וזה די שכונה
אבל מה שעושה אותך שמח.. |
כל מי שאוהב סטייל הולך ככה....
למרות שלא ראיתי הרבה שעשו קוצים בגדלים שונים .. זה נרקאה לי אפילו די נדיר ויצא ב-ן ז-ו-נ-ה
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואלה אחי נשמע כאילו אתה אחד מהחבר'ה של לילינבלום 25 ;)
אבל אם זה מה שאתה אוהב תעשה חיים :D |
חחחחחחחחח אחי.. אתה צריך לראות את זה ותבין :))
---
תודה על הפירגון נשמות..
איזה תגובות אכלתי בביצפר יא רבאק... כל אחד החמיא
:)) |
|
|
| luckystrike |
תחדש אח שלהם ...
ורועי בקשר ל22 שלי אתה צודק אבל אל תגזים עוד לא ניסיתי למצוץ
לעצמי ... למרות שזה אפשרי ... |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
תבינו שאסור להסתפר ולהתגלח, פשוט אסור, זה נגד חוקיי מדינת ישראל, תישארו אם מה שאלוהים נתן לכם וזהו
דרורי אתה לא קוף אתה האמא של הקוף ועל תדאג אני האבא והסבא והסבתא
ואני עדיין שונא אותך, רק שתיהיה בעיניינים |
|
|
|
|