|
Audio Culture - Kero Hireyo (Vocal trance) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
| De vocals zijn in het begin wat zachtjes en te veel op de achtergrond, verder is het wel een lekker duister nummer. Er mist naar mijn mening nog een echte climax, maar op zich een lekker nummer hoor |
|
|
| Three 'O Three |
Ik vind het eigenlijk best goed. Vocals ook. :)
Echt muziek die je in een film zou kunnen gebruiken ofzo; maar dat wil je vast niet horen denk ik ;) |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by mido
Het klopt dat het nummer misschien iets overstuurd is dat komt omdat hij iets te hard gemasterd is.... Maar door je uitspraak over hardcore stemmetjes weet ik dat jou muziek kennis in je kontzak zit....
Die stem is NIET gepitched. Het is een kinderstem..... |
ja dank je hoor
jij vraagt feedback, ik geef het
en kinderen klinken ook als mickey mouse :) |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Switch
ja dank je hoor
jij vraagt feedback, ik geef het
en kinderen klinken ook als mickey mouse :) |
Klopt.... ik vroeg om feedback. Maar met feedback bedoel ik feedback wat goed onderbouwd wordt. Waar ik iets aan heb. Zoals jij het nu schrijft komt het bij mij over als of je het verstand heb van een natte krant.
En kinderen hebben een Mickey Mouse stem misschien maar het is wel mooi en ik vind het zeker niet hardcore achtig. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
hmmm, hoe die heet...? Weet alleen nog je BHR een demo had gestuuurd met die track. Dat was nog die avond dat je van alles draaide online en ik en Tim die hele avond happy hardcore ging requesten:p Toen hoorde ik m voor t eerst:D |
Aaahhja, dat was een rete gave avond :D
Dik hakken hier op mijn kamer :p
Maaruh, dit is beter dan Tiesto en what so ever!. |
|
|
| DJ_Siesta |
well,
de mastering is idd beetje slecht, maar dat mag de pret niet drukken:) Die vocals vind ik nou niet super in dit nummer, dit is dus echt zon nummer waar ik de DUB versie van zou willen, beetje vaag stemmetje..... Klinkt beetje vaag allemaal net of die beat + andere samples niet in tempo meelopen....
Vind het knap gemaakt, doe ik je (nog) niet na.
(oja om nu te gaan zeggen dit is beter dan tiesto, vind ik beetje overdreven hoor, dat is gewoon iemand een megaveer in de reet steken)
Groetjes Gerrit |
|
|
| kolkiewolkie |
| volgens mij heb ik een fikse tijd geleden al gezegd wat ik hier van vond. Bummer dat ie nie uitkomt want ik had hem anders zeker willen hebben! |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by mido
Klopt.... ik vroeg om feedback. Maar met feedback bedoel ik feedback wat goed onderbouwd wordt. Waar ik iets aan heb. Zoals jij het nu schrijft komt het bij mij over als of je het verstand heb van een natte krant.
En kinderen hebben een Mickey Mouse stem misschien maar het is wel mooi en ik vind het zeker niet hardcore achtig. |
gellof me als ik zeg dat ik genoeg kennis heb :)
zit al in het trance-wereldje sinds 1995 |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
(oja om nu te gaan zeggen dit is beter dan tiesto, vind ik beetje overdreven hoor, dat is gewoon iemand een megaveer in de reet steken)
Groetjes Gerrit |
Beetje mijn mening afkaffen, naar bed jij kleuter.....
Ik bepaal toch zelf wel of ik iets beter vind dan tiesto....komaanzeg of weet jij ook alles het best net als switch? |
|
|
| Switch |
ik ben de beste!
[raar amerikaans accentje+ vreemde mondbewegingen]
"geloof in je zelf en jij zal net zo goed kunnen worden als ik!!!"
"maar wacht, er is meerrrr""
ïs er nog meer mike? maar je bent al zo gul"
bohohoh nou dat valt nog reuze mee"
"hier is een mooie 3dimensionale tandenborstel zodat je tanden net zo wit worden als die van Switch!!"
"en we geven er een gratis tube tandpasta bij!!"
[/raar amerikaans accentje + vreemde mondbewegingen] |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Switch
ik ben de beste!
[raar amerikaans accentje+ vreemde mondbewegingen]
"geloof in je zelf en jij zal net zo goed kunnen worden als ik!!!"
"maar wacht, er is meerrrr""
ïs er nog meer mike? maar je bent al zo gul"
bohohoh nou dat valt nog reuze mee"
"hier is een mooie 3dimensionale tandenborstel zodat je tanden net zo wit worden als die van Switch!!"
"en we geven er een gratis tube tandpasta bij!!"
[/raar amerikaans accentje + vreemde mondbewegingen] |
Dit gaat dus helemaal nergens over. Volgens mij ben jij zo'n stakker die heel graag een nootje zou willen spelen maar eigenlijk te dom is om maar te kunnen bedenken hoe een een keyboard eruit ziet. En eigenlijk zou je wel kunnen janken en mijn zegen heb je. Misschien dat je mammie je traantjes op wil vangen. Misschien krijg je nog wel een kusje van haar om je te troosten. En als je heel veel mazzel heb vandaag gaat ze je ook nog toe dekken in je bedje met een leuk verhaaltje erbij.
Weet je.... Misschien komt die man die iedere zondag het vlees aan snijd ook nog wel even bij je langs.... Zou dat niet top wezen? |
|
|
| Dj Alpha |
| ik vind deze track echt goed klinken en dat gelul over dat stemmetje vinnik egt triest, wat heeft dit nou met hardcore te maken dat moet mij es uitgelegd worden.. |
|
|
|
|