|
Wie wil er gratis naar Renaissance World Tour? (Hotel Arena, A'dam)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
Jajajaja... deze teringleijer heeft weer prijs.
| quote: |
hallo daar, je hebt geen cd maar een vrijkaart.
je staat op de lijst.
renaissance crew.
|
Vrijdag 9 Mei is er in de Hotel Arena in Amsterdam de Renaissance World Tour. Op de ID&T website stond een nieuwsbericht dat als je mailtje stuurde je kon kansmaken op kaarten, vip-kaarten of gesigneerde CD van Dave Seaman. Ik ging voor de CD maar won een vrijkaart (1x 2 pers.). Ik heb geen idee of ik tickets krijg thuisgestuurd, denk het niet aangezien het morgen al is, maar dat hoor ik nog wel.
Maar mijn vraag aan jullie is, wie heeft er zin om in mijn plaats te gaan aangezien ik morgen andere dingen te doen hebt?
Stuur effe PM en de eerste == de gelukkige!
Haye! |
|
|
| robin |
doe dan origineel en geef m aan de 8e beller.. ehm.. pm-er
:D |
|
|
| Chicane |
| Verzin dan anders een prijsvraag? :) |
|
|
| robin |
| praat je nou tegen jezelf? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by robin
doe dan origineel en geef m aan de 8e beller.. ehm.. pm-er
:D |
Als je dan echt niks te melden hebt, hou je mond dan... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Als je dan echt niks te melden hebt, hou je mond dan... |
Mee eens.
Nee sorry Chicane, ik kan niet. Was graag gegaan, maar ik red het niet ivm TiC. |
|
|
| magrec |
| Mja zou wel willen maar doe het toch maar ff niet. |
|
|
| Chicane |
Doe toch maar anders effe wel ;)
wat houd je tegen? |
|
|
| Blik |
| heb een laatste schooldag feestje van mijn ouwe school :) |
|
|
| robin |
dit is natuurlijk een heel serieus forum
was ik even vergeten
*kijkt naar poll van remy d*
:rolleyes: |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by robin
dit is natuurlijk een heel serieus forum
was ik even vergeten
*kijkt naar poll van remy d*
:rolleyes: |
serieus forum ja
bij vlagen btje gaar maar dat moet kunne:) |
|
|
|
|