|
פרסומת אדירה!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!!!!!!
אדיר... |
|
|
| Tarantula |
חחחחחחחחחחח
איזה פרסומת אדירה:haha: :haha:
רק אתמול סיפרו לי עליה |
|
|
| luckystrike |
פחחחחחחחחחחחחחחח
חחזק !
אהבתי :)
נ.ב - סתם במקרה שראיתי את הפרסומת עכשיו אני שומע את
SASHA - CLOUD CUCKOO
וזה מתאים לאללה - תנסו - בדיוק הקצב הולך פצצה ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
פחחחחחחחחחחחחחחח
חחזק !
אהבתי :)
|
ואני חשבתי שאתה תפחד להכנס כדי שלא יפתח לך חלון שיגיד לך שאתה אדיוט :p |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ואני חשבתי שאתה תפחד להכנס כדי שלא יפתח לך חלון שיגיד לך שאתה אדיוט :p |
וואי תודה שהזכרת לי... שכחתי שאני חייב לך מכות |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחחחחחחחחחחח
אני ומורן נקפוץ אליך בקרוב ונעשה טורניר של התאבקות בסגנון יווני רומי :) |
|
|
| Scorchio |
אריאל לא רואה אותכם ממילימטר
פרסומת חמודה
:P |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אריאל לא רואה אותכם ממילימטר |
חחחחחחח עכשיו צח יתחיל לספר עוד פעם את הסיפור
"יוווו אני כזה מפיל את מוש ואז אני כזה מרגיש מישהו קופץ עליי מאחורה ומעיף אותי
כמה כוח יש לאריאל הזה"
חחחחחחח ;) |
|
|
| Scorchio |
| שמע אורגינל לבנאדם יש כוח על טבעי אני לא צוחק |
|
|
| Narcotic Mind |
חחחחח שוב צח והסיפורים
ואם כבר מדברים
בואו נארגן מפגש השבוע |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
חחחחח שוב צח והסיפורים
ואם כבר מדברים
בואו נארגן מפגש השבוע |
חכה 7 חודש ;)
צריך לשבור את השיא לא :stongue: |
|
|
| Ariels |
כמו שמורן אמר כבר בעבר..... אין על הרומנים
רומנים זה עם ענק
!!!תזהר על הארנק |
|
|
|
|