|
Dagens mognaste tatuering (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Endre |
en billig fake är vad det är.
|
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Endre
en billig fake är vad det är.
|
du e bara avundsjuk |
|
|
| TrancE_GyLLe |
=(
fick aldrig se bilden.. fixa länken!!! är ni bussiga... |
|
|
| [nils] |
mmmm, prince charming! :wtf:
sett det här mongot på tv faktiskt. vet inte vilket program, men det var nog antagligen nån tv4 dokumentär eller ripleys; believet or not... ÄCKLIGT! :eek:
(snälla, länka upp den första bilden igen :rolleyes: vill gärna se) |
|
|
| Nicke |
| Jag är ganska säker på att det här är bilden ni vill se ;) |
|
|
| [nils] |
| quote: | Originally posted by Nicke
Jag är ganska säker på att det här är bilden ni vill se ;) |
OMG! :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Xo|oX |
S M Ä R T A ! ! !
OW!:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| TrancE_GyLLe |
men den första bilden då...
jag vill verkligen se den... snälla fixa upp en länk till den... |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
men den första bilden då...
jag vill verkligen se den... snälla fixa upp en länk till den... |
men Gylle.. de e ju den bilden (samma) som Nicke postade nu ju... :) läs de senaste posterna igen...:rolleyes: :thepirate |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| aj då??? missade dom .. var lite för ivrig!!! =) |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by Nicke
Jag är ganska säker på att det här är bilden ni vill se ;) |
L O L !!!!!!!!!!!!!!!
Det var det dummaste jag sett på länge - fy fan!
Greetz
NordLight |
|
|
|
|