|
~~2 view videobanden~~ (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| -=WVG=- |
De prijs van een pizza...Tja...das nie echt veel...
Bedankt HAnk...:) |
|
|
| Blik |
| ik krijg een connection refused, maja, het blijft mooi dat je de banden aan kunt passen zodat je de film houdt, moet er natuurlijk wel eerst een paar goeie filmpjes komen |
|
|
| M5 |
| Deze troep wordt een NOG grotere FLOP dan de CD-i van PHILIPS !!!! |
|
|
| Glaniskanis |
The Henkyman (voor de dommeren: Handyman <-> Henkyman :D) does it again.
Thanks Henkie
En ja denk ook wel dat dit productje onzettend gaat floppuh
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by M5
Deze troep wordt een NOG grotere FLOP dan de CD-i van PHILIPS !!!! |
:D CD-I haha! Kan je daar eigenlijk nog iets mee doen?? Kan je die troep nog kopen? |
|
|
| M5 |
| nee daar kan je vrijwel niets meeer mee .....enne hier thuis staat er nog wel eentje die je mag kopen :) |
|
|
| Dj Lex |
| Als ik een film wil zien kijk ik hem toch maar 1 keer en dan huur ik hem wel gwoon he. |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by M5
nee daar kan je vrijwel niets meeer mee .....enne hier thuis staat er nog wel eentje die je mag kopen :) |
Hahaha, heb jij 'r een gekocht ?!!! Hehe, ben jij ff belazerd ! :D |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Boss
Hahaha, heb jij 'r een gekocht ?!!! Hehe, ben jij ff belazerd ! :D |
haha nee ik niet hoor .....mijn ouders hebben hem gekocht in een vlaag van verstandsverbijstering....ik gebruik heb af en toe nog wellus als CD-speler ....meer niet.. |
|
|
| Henkie_henk |
| Vette sig... boss..! |
|
|
| blighty |
Hi all,
2 View, in een woord: ONZIN!!!!
Wat heb je daar nou weer aan?? Ik vraag me bovendien af wat er gebeurt al je per ongeluk 2 x terugspoelt omdat je even naar de WC was of zo,..dan ben je zo je film kwijt:D Hahaa NOT!!!!!
Greetz;
Blighty |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by blighty
Hi all,
2 View, in een woord: ONZIN!!!!
Wat heb je daar nou weer aan?? Ik vraag me bovendien af wat er gebeurt al je per ongeluk 2 x terugspoelt omdat je even naar de WC was of zo,..dan ben je zo je film kwijt:D Hahaa NOT!!!!!
Greetz;
Blighty |
Hehe ja niet eens aan gedacht. Dat gaat rare situaties brengen. Sowieso. Lomp idee |
|
|
|
|