return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
~~2 view videobanden~~ (pg. 2)
View this Thread in Original format
-=WVG=-
De prijs van een pizza...Tja...das nie echt veel...
Bedankt HAnk...:)
Blik
ik krijg een connection refused, maja, het blijft mooi dat je de banden aan kunt passen zodat je de film houdt, moet er natuurlijk wel eerst een paar goeie filmpjes komen
M5
Deze troep wordt een NOG grotere FLOP dan de CD-i van PHILIPS !!!!
Glaniskanis
The Henkyman (voor de dommeren: Handyman <-> Henkyman :D) does it again.
Thanks Henkie

En ja denk ook wel dat dit productje onzettend gaat floppuh


Greetz,
Glaniskanis
Boss
quote:
Originally posted by M5
Deze troep wordt een NOG grotere FLOP dan de CD-i van PHILIPS !!!!


:D CD-I haha! Kan je daar eigenlijk nog iets mee doen?? Kan je die troep nog kopen?
M5
nee daar kan je vrijwel niets meeer mee .....enne hier thuis staat er nog wel eentje die je mag kopen :)
Dj Lex
Als ik een film wil zien kijk ik hem toch maar 1 keer en dan huur ik hem wel gwoon he.
Boss
quote:
Originally posted by M5
nee daar kan je vrijwel niets meeer mee .....enne hier thuis staat er nog wel eentje die je mag kopen :)


Hahaha, heb jij 'r een gekocht ?!!! Hehe, ben jij ff belazerd ! :D
M5
quote:
Originally posted by Boss


Hahaha, heb jij 'r een gekocht ?!!! Hehe, ben jij ff belazerd ! :D


haha nee ik niet hoor .....mijn ouders hebben hem gekocht in een vlaag van verstandsverbijstering....ik gebruik heb af en toe nog wellus als CD-speler ....meer niet..
Henkie_henk
Vette sig... boss..!

blighty
Hi all,

2 View, in een woord: ONZIN!!!!

Wat heb je daar nou weer aan?? Ik vraag me bovendien af wat er gebeurt al je per ongeluk 2 x terugspoelt omdat je even naar de WC was of zo,..dan ben je zo je film kwijt:D Hahaa NOT!!!!!

Greetz;
Blighty
Dj Lex
quote:
Originally posted by blighty
Hi all,

2 View, in een woord: ONZIN!!!!

Wat heb je daar nou weer aan?? Ik vraag me bovendien af wat er gebeurt al je per ongeluk 2 x terugspoelt omdat je even naar de WC was of zo,..dan ben je zo je film kwijt:D Hahaa NOT!!!!!

Greetz;
Blighty


Hehe ja niet eens aan gedacht. Dat gaat rare situaties brengen. Sowieso. Lomp idee
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement