|
2000!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחח
חשבתי שזה לא יגיע לעולם, אבל הנה זה כאן!!!!
2000 פוסטים!!!!!!!!!
WOOHOO!!!!
איזה כלי אני...
יש.....
מממממממממ.................
אוקיי....
:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p |
|
|
| KrazyDJs |
מזל"ט גבר
פרו ורבו כל פוסטייך
:p |
|
|
| Flotser |
מזל טוב אחי
:p
אתה כתבן לא קטן אתה מסתבר |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Flotser
מזל טוב אחי
:p
אתה כתבן לא קטן אתה מסתבר |
חחחח
ותבין
ההארד דיסק שלי נדפק ולמרות זאת אני מנצל את הכוח האחרון שנותר למחשב שלי כדי לכתוב כאן
חפיף
יום ראשון ה-80 ג'יגה כנראה מגיע אלי עם תכנאי והכל |
|
|
| luckystrike |
מזל"ט ...
מי ייתן ופוסטייך ירבו ככוכבי השמיים ...
:) |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב אח
שיהיה בשעה טובה ועד פי 34.56 מזה! |
|
|
| -CosmicFire- |
אני עם 200ומשהו ורשום יחסית הרבה זמן פשוט לא הייתי פה אז גם יש לי ממוצע מאד מאד מאד קטן 1וחצי ליום וזה תוקע אותי מלקבל גישה להאב אז אני כותב פה כל היום.. :{
מזל טוב אחי דרך אגב :} |
|
|
| Rising |
שיהיה במזל טוב..
רק עכשיו הולך לבוא לו עוד גל של פוסטים שכונתיים שמציינים את מספר ההודעות שאליהן הגעתם..
לא בשביל משהו אבל מעניין לי את הביצה לכמה הגעת ואני בטוח שגם אותך לא מעניין לכמה הגעתי..
אז חברים... אפשר בלי :) |
|
|
| Sniper |
| mazal tov bro!!!!:] |
|
|
| nesher |
מזל טוב אחי :D
עלה והצלח , או משהו
;) |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אני עם 200ומשהו ורשום יחסית הרבה זמן פשוט לא הייתי פה אז גם יש לי ממוצע מאד מאד מאד קטן 1וחצי ליום וזה תוקע אותי מלקבל גישה להאב אז אני כותב פה כל היום.. :{
מזל טוב אחי דרך אגב :} |
אני כבר הגעתי ל 84!
ד"א, לאיזה האב אתם מדברים?
אם אתם מדברים על זה
אז קיבלו אותי:conf: |
|
|
| itamarsan |
מזל טובבבבבבבב אחייייייי
אשרךךךך מי יתן והסטן יעצור אותך:) |
|
|
|
|