return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
2000!!!!!!!!!!!!!!!!!
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחח
חשבתי שזה לא יגיע לעולם, אבל הנה זה כאן!!!!
2000 פוסטים!!!!!!!!!
WOOHOO!!!!
איזה כלי אני...
יש.....
מממממממממ.................
אוקיי....
:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p
KrazyDJs
מזל"ט גבר
פרו ורבו כל פוסטייך
:p
Flotser
מזל טוב אחי
:p
אתה כתבן לא קטן אתה מסתבר
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Flotser
מזל טוב אחי
:p
אתה כתבן לא קטן אתה מסתבר


חחחח
ותבין
ההארד דיסק שלי נדפק ולמרות זאת אני מנצל את הכוח האחרון שנותר למחשב שלי כדי לכתוב כאן
חפיף
יום ראשון ה-80 ג'יגה כנראה מגיע אלי עם תכנאי והכל
luckystrike
מזל"ט ...
מי ייתן ופוסטייך ירבו ככוכבי השמיים ...







:)
Hell_Copter
מזל טוב אח
שיהיה בשעה טובה ועד פי 34.56 מזה!
-CosmicFire-
אני עם 200ומשהו ורשום יחסית הרבה זמן פשוט לא הייתי פה אז גם יש לי ממוצע מאד מאד מאד קטן 1וחצי ליום וזה תוקע אותי מלקבל גישה להאב אז אני כותב פה כל היום.. :{


מזל טוב אחי דרך אגב :}
Rising
שיהיה במזל טוב..

רק עכשיו הולך לבוא לו עוד גל של פוסטים שכונתיים שמציינים את מספר ההודעות שאליהן הגעתם..

לא בשביל משהו אבל מעניין לי את הביצה לכמה הגעת ואני בטוח שגם אותך לא מעניין לכמה הגעתי..

אז חברים... אפשר בלי :)
Sniper
mazal tov bro!!!!:]
nesher
מזל טוב אחי :D
עלה והצלח , או משהו
;)

ADiSH
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אני עם 200ומשהו ורשום יחסית הרבה זמן פשוט לא הייתי פה אז גם יש לי ממוצע מאד מאד מאד קטן 1וחצי ליום וזה תוקע אותי מלקבל גישה להאב אז אני כותב פה כל היום.. :{


מזל טוב אחי דרך אגב :}


אני כבר הגעתי ל 84!
ד"א, לאיזה האב אתם מדברים?
אם אתם מדברים על זה
אז קיבלו אותי:conf:
itamarsan
מזל טובבבבבבבב אחייייייי
אשרךךךך מי יתן והסטן יעצור אותך:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement