|
marco v מחוות היען
|
View this Thread in Original format
| sputnik_IL |
למישהו יש פרטים
אם יהיה שידור היום ??:nervous:
או שהולך להיות אותו פאק כמו עם
ARMIN..?? |
|
|
| nimrod levi |
אני לא יודע על שום שידור:(
בדקתי ב102, ברדיו בי יו ובבייסיקסיטס
ולא רשום כלום
אז כנראה שאין שידור
*EDIT*
יש היום טיאסטו סולו, למי אכפת ממרקו וי
:) |
|
|
| Hell_Copter |
למה שיהיה שידור?
כמעט אף פעם אין שידורים מאילת...
וטייסטו סולו... כבוד :D |
|
|
| cluBBer |
מרקו וי
לא הגיע בכלל |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by cluBBer
מרקו וי
לא הגיע בכלל |
למה לא הגיע? |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by YuVaL
למה לא הגיע? |
אין לי מושג
היו דון דיאבלו
ודמיטרי |
|
|
| YuVaL |
ידידה שלי.. עוד לא בת 15 הייתה יכול ללכת לשם לראות אותם
בעעעעעעעע
!@#$!*@#*
בסוף לא הלכה.. חבר'ה שלה לא רצתה או משו.. :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by YuVaL
ידידה שלי.. עוד לא בת 15 הייתה יכול ללכת לשם לראות אותם
בעעעעעעעע
!@#$!*@#*
בסוף לא הלכה.. חבר'ה שלה לא רצתה או משו.. :D |
היא יכלה ללכת לראות אותם כמו שאתה יכולת ללכת לראות אותם
רק שהיא לא הייתה נכנסת...
אלא אם כן יש לה קמבון עצבני שם... אבל ממש עצבני!! |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
היא יכלה ללכת לראות אותם כמו שאתה יכולת ללכת לראות אותם
רק שהיא לא הייתה נכנסת...
אלא אם כן יש לה קמבון עצבני שם... אבל ממש עצבני!! |
היה לה קמבון עצבני
:) |
|
|
| LioR |
| quote: | Originally posted by YuVaL
ידידה שלי.. עוד לא בת 15 הייתה יכול ללכת לשם לראות אותם
בעעעעעעעע
!@#$!*@#*
בסוף לא הלכה.. חבר'ה שלה לא רצתה או משו.. :D |
שו?
מי זאת? |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by LioR
שו?
מי זאת? |
חחחחחחחחחחחח אחי מה אתה נדלקקק
גם אני עם היה לי זמן ולא היה לי מתכונות וכאלה הייתי נוסע בכייף היה לי כרטיס ולא נסעתיי
אבל חפיף לא נורא פעם הבאההה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
חחחחחחחחחחחח אחי מה אתה נדלקקק
גם אני עם היה לי זמן ולא היה לי מתכונות וכאלה הייתי נוסע בכייף היה לי כרטיס ולא נסעתיי
אבל חפיף לא נורא פעם הבאההה |
טוב די עם הזיוני שכל!!
לא אתה ולא חברה של יובל ולא אף אחד בגיל 16 יכול להכנס לשם!!
אלא אם כן אתם הבנים של המארגנים או של המקום
זהו!! |
|
|
|
|