|
אחי - הכי ישראלי
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
פחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חזק רצצצח !!
למרות שחלק מהדברים גם אני עושה ...
:)
ולהוסיף עוד משהוא שאני וחברים שלי אז עשינו :
ישראלי זה לראות שאין לך אורות כי הם מקולקלים אז
אתה מורח בוץ על הפנסים כדי לא לסנוור ושם אורות גבוהים במקום לתקן את הבעיה ... |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ישראלי זה לראות שאין לך אורות כי הם מקולקלים אז
אתה מורח בוץ על הפנסים כדי לא לסנוור ושם אורות גבוהים במקום לתקן את הבעיה ... |
חזק חזק גבר :}} |
|
|
| NyKoN |
וואה
הכל פה נכון בלי יוצא מן הכלל
מדהים
:D
יש עוד הרבה להוסיף אבל זה נכון
:D |
|
|
| itamarsan |
ואאאאללללללה חזקקק ביותתרררר
אהבתי מאודדדדד
באמת חסרים שם דברים אבל חפיף
זו כתבה מעולה היית מת שזה יתפרסם באחד מהעתונים הראשיים של הארץץ ואואוווו איך המרוקאים היו נדלקים:)
נ.ב גם אני רבע מרוקאי אבל זה לא מביא את הקריזההה כי זה דברים נכוניםם |
|
|
| -CosmicFire- |
זה ב
Ynet
אולי זה יהיה בידיעות אחרונות... |
|
|
| KrazyDJs |
כמה שזה נכון...
מצחיק לאללה
:D |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחחחחחחח חזק ביותר הייתי אומר :)
זה נראה לי אחד מהשכבה שלי כתב...
שאני חושב על זה... הוא מהכיתה של תומר... |
|
|
| DjChook |
אחי רק דבר אחד,
YNET
אומנם שייך לידיעות
אבל כל המערך, והעורכים
שונים לגמרי, ולא מתערבים אחד בשני |
|
|
|
|