|
שאלה בנוגע לצילום במסיבות
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
תגידו משהו מכיר איך זה עובד
כאילו יש לי מצלמה וחשבתי להכנס לזה
משלמים לך על הכניסה או משהו כזה
?? |
|
|
| Hell_Copter |
אתה צריך לדבר עם בעל המסיבה לפני שאתה מגיע או משהו
או שהאלה באתר ידברו איתו
ויש לך חינם...
אבל זה לא תמיד מכניס אותך חינם... |
|
|
| clubber@work |
בעיקרון אתה צריך להכיר אנשים שיכניסו אותך לזה..
גם לילה גם אטרף וכל השאר
אתה גם צריך מצלמה באיכות טובה - ומה שאתה בעצם מקבל
זה כרטיס צלם שאיתו אתה יכול להיכנס למסיבות
חופשי וגם שתיה חינם - רק שצריך לתאם מראש לאיזה מסיבות
ובאיזה איזור אתה עובד |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by clubber@work
בעיקרון אתה צריך להכיר אנשים שיכניסו אותך לזה..
גם לילה גם אטרף וכל השאר
אתה גם צריך מצלמה באיכות טובה - ומה שאתה בעצם מקבל
זה כרטיס צלם שאיתו אתה יכול להיכנס למסיבות
חופשי וגם שתיה חינם - רק שצריך לתאם מראש לאיזה מסיבות
ובאיזה איזור אתה עובד |
כן אבל לא תמיד הכרטיס צלם הזה מכניס אותך..יש לפעמים בעיות עם זה
ביגלל זה עדיף שבעל האתר שאתה מצלם אליו יברר את הענין קודם
:P |
|
|
| warpedd_ |
נשמע לא רע
יש לי מצלמה טובה
שך קנון
עם 96 מגה
בכל מקרה פניתי לאתר
VIPIC
ושלחתי להם אימייל נראה מה נסגר |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by warpedd_
נשמע לא רע
יש לי מצלמה טובה
שך קנון
עם 96 מגה
בכל מקרה פניתי לאתר
VIPIC
ושלחתי להם אימייל נראה מה נסגר |
זה מה שאני קיבלתי
[vipic] היי נא צור קשר בטלפון 054-920023 שלומי אחראי צלמים
אבל בינתיים אני לא מתקשר כי יכול להיות שאני יכנס לאקזיט
:P |
|
|
| warpedd_ |
מה ההבדל בין אקזיט לויאיפיק
?? |
|
|
| Sniper |
בדוגרי אין לי מושג..:]
חחח אבל אני לא רוצה סתם נגיד עכשיו אני יתחיל ב
vipic
ופתאום אקזיט יחזרו עליי ויגידו שסבבה אני יתחיל לצלם.:]
יש מבין
? |
|
|
| -CosmicFire- |
בעקרון אתה עם הכרטיס הזה מצלם את המסיבה כמה שיותר תמונות ונכנס חינם שתיה לא בטוח...
זה ג'וב שווה מאד לפי דעתי.. |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
בעקרון אתה עם הכרטיס הזה מצלם את המסיבה כמה שיותר תמונות ונכנס חינם שתיה לא בטוח...
זה ג'וב שווה מאד לפי דעתי.. |
כן אין מה להגיד שזה בן זונה שללל עבודה
פעם אחת נכנסתי ללין של יום חמישי בטי אל וי ה23 פלוס ונכנסתי עם חבר שלי שהוא צלם ושנינו נכנסנו בחינם והיה בןן זונהה לדעתייי
אבל כבר היום הוא הפסיק עם זהה |
|
|
| Gil Shwarts |
טוב בעיקרון זה הולך ככה
באיזור שלך יש אחראי צלמים... בעיקרון הוא מחליט לאיזו מסיבה תלך לצלם אבל ברור שהוא יתחשב במה שאתה רוצה לעשות..
קובעים מקום יום או יומיים לפני, האחראי צלמים מדבר עם מי שצריך באותו מקום
ואתה פשוט מגיע, מציג את עצמך כצלם ונכנס (חינם)
עכשיו יש מקומות שבהם באמת צריך כרטיס צלם וכדי לקבל אותו, צריך להופיע קבוע באותו הליין כל שבוע כדי להראות שאתה רציני...
יש מקומות שיש בהם שתייה חינם, יש מקומות שאתה גם מקבל שתייה חינם וכניסה חינם לך ולעוד חבר או אפילו 2
אתמול לדוגמא הלכתי לצלם בקיו בר בבאר שבע ולא עשו לי בעיות על שום דבר ובאתי עם ידידה, תיק תק חותמות והיינו בפנים וגם שתייה חינם.
בקשר לבחירה בין וי איי פיק לאקסיט
לפי דעתי עדיף וי איי פיק כי האתר תפס תאוצה ענקית ומדי יום נכנסים אלפי מבקרים, האתר הזה הוא האתר הכי עדכני שיש כרגע.
זהו בעיקרון...
אבל רק לפרוטוקול, צילום במסיבות הוא טיפה קשה...
ולפעמים גם מעצבן
אבל מה שכן
מצלמה במועדון = מגנט כוסיות
ואם יודעים לנצל את זה... אין סוף לאפשרויות :) |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
זהו בעיקרון...
אבל רק לפרוטוקול, צילום במסיבות הוא טיפה קשה...
ולפעמים גם מעצבן
|
למה זה בעיה
??
כאילו מה שחשבתי זה להכנס לצלם איזה שעה פה שם
ואז לשים את המצלמה באוטו ולחזור למסיבה או משהו כזה |
|
|
|
|