return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
שאלה בנוגע לצילום במסיבות
View this Thread in Original format
warpedd_
תגידו משהו מכיר איך זה עובד

כאילו יש לי מצלמה וחשבתי להכנס לזה

משלמים לך על הכניסה או משהו כזה
??
Hell_Copter
אתה צריך לדבר עם בעל המסיבה לפני שאתה מגיע או משהו
או שהאלה באתר ידברו איתו
ויש לך חינם...

אבל זה לא תמיד מכניס אותך חינם...
clubber@work
בעיקרון אתה צריך להכיר אנשים שיכניסו אותך לזה..
גם לילה גם אטרף וכל השאר
אתה גם צריך מצלמה באיכות טובה - ומה שאתה בעצם מקבל
זה כרטיס צלם שאיתו אתה יכול להיכנס למסיבות
חופשי וגם שתיה חינם - רק שצריך לתאם מראש לאיזה מסיבות
ובאיזה איזור אתה עובד
Sniper
quote:
Originally posted by clubber@work
בעיקרון אתה צריך להכיר אנשים שיכניסו אותך לזה..
גם לילה גם אטרף וכל השאר
אתה גם צריך מצלמה באיכות טובה - ומה שאתה בעצם מקבל
זה כרטיס צלם שאיתו אתה יכול להיכנס למסיבות
חופשי וגם שתיה חינם - רק שצריך לתאם מראש לאיזה מסיבות
ובאיזה איזור אתה עובד


כן אבל לא תמיד הכרטיס צלם הזה מכניס אותך..יש לפעמים בעיות עם זה
ביגלל זה עדיף שבעל האתר שאתה מצלם אליו יברר את הענין קודם
:P
warpedd_
נשמע לא רע

יש לי מצלמה טובה
שך קנון
עם 96 מגה

בכל מקרה פניתי לאתר
VIPIC
ושלחתי להם אימייל נראה מה נסגר
Sniper
quote:
Originally posted by warpedd_
נשמע לא רע

יש לי מצלמה טובה
שך קנון
עם 96 מגה

בכל מקרה פניתי לאתר
VIPIC
ושלחתי להם אימייל נראה מה נסגר


זה מה שאני קיבלתי
[vipic] היי נא צור קשר בטלפון 054-920023 שלומי אחראי צלמים
אבל בינתיים אני לא מתקשר כי יכול להיות שאני יכנס לאקזיט
:P
warpedd_
מה ההבדל בין אקזיט לויאיפיק
??
Sniper
בדוגרי אין לי מושג..:]
חחח אבל אני לא רוצה סתם נגיד עכשיו אני יתחיל ב
vipic
ופתאום אקזיט יחזרו עליי ויגידו שסבבה אני יתחיל לצלם.:]

יש מבין
?
-CosmicFire-
בעקרון אתה עם הכרטיס הזה מצלם את המסיבה כמה שיותר תמונות ונכנס חינם שתיה לא בטוח...
זה ג'וב שווה מאד לפי דעתי..
itamarsan
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
בעקרון אתה עם הכרטיס הזה מצלם את המסיבה כמה שיותר תמונות ונכנס חינם שתיה לא בטוח...
זה ג'וב שווה מאד לפי דעתי..

כן אין מה להגיד שזה בן זונה שללל עבודה
פעם אחת נכנסתי ללין של יום חמישי בטי אל וי ה23 פלוס ונכנסתי עם חבר שלי שהוא צלם ושנינו נכנסנו בחינם והיה בןן זונהה לדעתייי
אבל כבר היום הוא הפסיק עם זהה

Gil Shwarts
טוב בעיקרון זה הולך ככה
באיזור שלך יש אחראי צלמים... בעיקרון הוא מחליט לאיזו מסיבה תלך לצלם אבל ברור שהוא יתחשב במה שאתה רוצה לעשות..

קובעים מקום יום או יומיים לפני, האחראי צלמים מדבר עם מי שצריך באותו מקום
ואתה פשוט מגיע, מציג את עצמך כצלם ונכנס (חינם)
עכשיו יש מקומות שבהם באמת צריך כרטיס צלם וכדי לקבל אותו, צריך להופיע קבוע באותו הליין כל שבוע כדי להראות שאתה רציני...

יש מקומות שיש בהם שתייה חינם, יש מקומות שאתה גם מקבל שתייה חינם וכניסה חינם לך ולעוד חבר או אפילו 2
אתמול לדוגמא הלכתי לצלם בקיו בר בבאר שבע ולא עשו לי בעיות על שום דבר ובאתי עם ידידה, תיק תק חותמות והיינו בפנים וגם שתייה חינם.


בקשר לבחירה בין וי איי פיק לאקסיט
לפי דעתי עדיף וי איי פיק כי האתר תפס תאוצה ענקית ומדי יום נכנסים אלפי מבקרים, האתר הזה הוא האתר הכי עדכני שיש כרגע.


זהו בעיקרון...
אבל רק לפרוטוקול, צילום במסיבות הוא טיפה קשה...
ולפעמים גם מעצבן

אבל מה שכן
מצלמה במועדון = מגנט כוסיות
ואם יודעים לנצל את זה... אין סוף לאפשרויות :)
warpedd_
quote:
Originally posted by Gil Shwarts

זהו בעיקרון...
אבל רק לפרוטוקול, צילום במסיבות הוא טיפה קשה...
ולפעמים גם מעצבן


למה זה בעיה
??

כאילו מה שחשבתי זה להכנס לצלם איזה שעה פה שם
ואז לשים את המצלמה באוטו ולחזור למסיבה או משהו כזה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement