return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Hardstyle mix 18
View this Thread in Original format
ScuL
Tjenare..

Jag mixade ihopp några hardstyle låter igen :)
Hoppas att ni gillar denna mixen

01 A.S.Y.S. - From past to Phuture (B1 mix)
02 Clive King and Scott Marten - Total Confusion (original mix)
03 Showtek - Seid ihr Bereid (original mix)
04 Citizen - Taunus (ford mix)
05 Zero Vision - Overdrive
06 Pacific Link - Planetary Collapse (original mix)
07 The Beholder & Balistic - HardBass Extreme (original mix)
08 Hardside - Survive (Pincky remix)
09 Trance Generators - Wildstyle Generation (Brain Ovulation mix)
10 Mindcontroller - Mindcontroller 2003 (controller mix)
11 D-code - Drum code
12 Blutonium Boy - Make it Loud (DJ Neo remix)
13 Zenith & Dana - Victims of Hardstyle (champagne mix)

Hardstyle Mix 18
Glorie
Wiiiiiiiiiiii, tack så väldans mycke Scul! Ja har precis fått ner den å sitter å lyssnar på ASYS.. som knäcker :crazy: :crazy:

Återkommer nog senare...när ja hört färdigt.. :D
dj_hysterix
jay ! :D tankar ner den nu..komments lejtör :)
dj_hysterix
hårt som alltid ! Du börjar bra med A.S.Y.S, den funkar bra som intro typ, och sedan blir det bara hårdare och hårdare :D

COOLT :D
Connector
sjysst set. gillar hardstyle mer och mer :)


av 5 möjliga.
Glorie
håller me connector :)

grymt drag i den :) ja kände som sagt bara igen tre av låtarna innan.. hoho.. men ja antar att du mixar in nya låtar i de senaste mixarna eller???? d e coolt isf.. så har man hört de senaste :D

jo förresten connector.. ja tänkte ja kunde få hyra ditt sig-utrymme?? :p :p
tobo99
Du råkar inte ha knåpat ihop en .cue när du ändå höll på? :p
ScuL
tackar alla :)

quote:
Originally posted by tobo99
Du råkar inte ha knåpat ihop en .cue när du ändå höll på? :p


inte ännu. jag kan göra en om du vill..
ska göra det när jag har tid.
Smekbar
jag säger bara en sak... JÄVLIGT BRA!!!!
har suttit o lyssnat på det nu typ 3 ggr nu när jag pluggat :D
funkar skitbra som pluggmusik, dvs man kan drömma sig bort till värsta festen :)
ScuL
Jag har gjort cue-filen :)

www.scul.net/mp3/Hardstyle18.cue
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement