return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Defqon 14/6
View this Thread in Original format
Glorie
Detta e hårdare än hårt vill ja lova!!! :crazy:
Kolla lineuppen!
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Location: Almere strand (NL) (japp ni läste rätt.. på en strand!!!)
Pris: 40 euro
Tid: 11.00-23.00


------------------------------------------------
GREEN - techno
Billy nasty
Umek
Miss Djax
Kay D Smith
Reno Cerone
Andreas kramer
Pounding grooves
K.Cee
Xanno Gallois

------------------------------------------------
ORANGE - hardtrance
Scot project
Cosmic gate
Bas & Ram
Marc la cruz
Tomcraft
Yves deruyter
Marcel woods
Rank 1
Dumonde
Talla 2xlc

------------------------------------------------
BLACK - oldschool/hardcore
Bountyhunter
Buzz Fuzz
Darkraver
Bass-D & King matthew
Promo
Endymion
Outblast
Nosferatu
Gizmo

------------------------------------------------
RED - hardstyle (main, outdoor)
Pavo
Super marco may
the prophet
Luna
Scot project
Daniele mondello
Charly Lownoise
Dana
Donkeyrollers LIVE
Haze & Abyss

------------------------------------------------
BLUE - hardstyle (tent)
Pila
Jimmy the sound
Claudio diva
Activator
Zenith
Max B grant
Alpha twins
Isaac
Sunny D
Showtek LIVE

------------------------------------------------

------------->> H E M S I D A <<-------------

själv e ja mållös.. :crazy: obs. att man kan gå "vänster" på stranden på hemsidan ;)
SWE_TRANCE
wooT!
Gillar idén att smälla upp fett party på stranden, helt kungligt enligt min mening. Blir asskön stämning jue :D

Som du sa glorie, lineupen går inte av "för hackor" :)
mindshooter
coolt som fan juh..synd att det bara är hårda prylar typ..ser ut som en sjysst fest...FET hemsida...!!

hmm men när började rank 1 klassas som hard trance :conf:
ScuL
quote:
Originally posted by mindshooter
coolt som fan juh..synd att det bara är hårda prylar typ..ser ut som en sjysst fest...FET hemsida...!!

hmm men när började rank 1 klassas som hard trance :conf:


jå.. den där beslut är liten tveksam men de behövde fylla up hardtrance stagen och rank1 var en alternativ..

skulle bli rätt skönt iaf. :)
Sand Leaper
Hva pokker gjør Scot Project i en hardstyle arena?:conf:

Men uansett,set ut som nok en feit happening i Holland.De hardcore og techno arenaene ser helt sinnsyke ut.:eyes:
Goldiluxe
kommer nog bli en sjukt bra fest alltsa!


synd att den inte haller pa hela natten dock... :(
ScuL
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Hva pokker gjør Scot Project i en hardstyle arena?:conf:

Men uansett,set ut som nok en feit happening i Holland.De hardcore og techno arenaene ser helt sinnsyke ut.:eyes:


hmja.. han spinner två ggr... en gång i hardtrance och en en gång på mainstage. förmodligen spinnar han en liten hårdare set på mainstagen än på hardtrance. han gjorde ju schysst hardstyle produktioner..
Sand Leaper
quote:
Originally posted by ScuL
hmja.. han spinner två ggr... en gång i hardtrance och en en gång på mainstage. förmodligen spinnar han en liten hårdare set på mainstagen än på hardtrance. han gjorde ju schysst hardstyle produktioner..


Hmmm,jeg har da alltid synes at Scot P lagde hardtrance...MEN,han har jo spilt litt hardstyle i settene sine i det siste,f.eks. Geal - Losin My Feeling (Beholder & Ballistic Mix).Så hvem vet hva han finner på...
dbl
fan va ballt... vill dit :)
Vizay
ser helt jävla sjukt ut...får hoppas på att dom kör nästa år också så man kan dra ner...en sak som e lite skum dock....var fan e Kai Tracid?!?!

ScuL
quote:
Originally posted by Vizay
ser helt jävla sjukt ut...får hoppas på att dom kör nästa år också så man kan dra ner...en sak som e lite skum dock....var fan e Kai Tracid?!?!


förmodligen har han en annat grej på samma dag.
jag påminner mig qlimax 2002 i april.. då var han bokad men han gick till en Tysk fest istället.
Smekbar
hmm Technogolvet ser ju knappt underbart ut...
UMEK äger så jävla hårt, hans set på mayday 2002 va überbäst :D

det där ser ut att vara en helt underbar tillställning, nästan bara hård musik... fan va gött det hade vatt o va där!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement