return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
roligt tidsfördriv..
View this Thread in Original format
SWE_TRANCE
http://quizshow.spray.se/

Kul som satan :)
För att utmana mig så skriv jare i "utmaningsfältet".. :)
Aendy
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
För att utmana mig så skriv jare i "utmaningsfältet".. :)


Jag fattar inte riktigt hur det fungerar men jag krossade dig i film iaf!
SWE_TRANCE
faan, två loosade emot aendy nu, inte bra!!
Men kom igen bara.. ;)
robstar
De händer ju ingenting efter jag har svarat på alla frågor.
Ja kommer bara tillbaks till sidan där man ska skriva in email adressen. :conf:
robstar
Nevermind, funkar nu. :gsmile:
Glorie
SWE_trance.. det e ja som e flikkis :) :p

har idag förlorat tre matcher emot Aendy.. det var hårt.. hade ingen förlust innan det :( :)
SWE_TRANCE
Glorei: jasså, då ska jag utmana dig i allt :D

Jag har tagit en hel del dueller emot aendy, antingen så har han ett ruskigt flyt, eller så är killen allmänbildad...:D :crazy:
Dj_ExOn
Jag vill spela! :D
Glorie
hehe, aaaa fast ja e bara bra i "musik" och "geografi-genren" :D

suger t.ex. i natur & teknik :D
ScuL
[email protected] :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement