|
roligt tidsfördriv..
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
För att utmana mig så skriv jare i "utmaningsfältet".. :) |
Jag fattar inte riktigt hur det fungerar men jag krossade dig i film iaf! |
|
|
| SWE_TRANCE |
faan, två loosade emot aendy nu, inte bra!!
Men kom igen bara.. ;) |
|
|
| robstar |
De händer ju ingenting efter jag har svarat på alla frågor.
Ja kommer bara tillbaks till sidan där man ska skriva in email adressen. :conf: |
|
|
| robstar |
| Nevermind, funkar nu. :gsmile: |
|
|
| Glorie |
SWE_trance.. det e ja som e flikkis :) :p
har idag förlorat tre matcher emot Aendy.. det var hårt.. hade ingen förlust innan det :( :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Glorei: jasså, då ska jag utmana dig i allt :D
Jag har tagit en hel del dueller emot aendy, antingen så har han ett ruskigt flyt, eller så är killen allmänbildad...:D :crazy: |
|
|
| Dj_ExOn |
| Jag vill spela! :D |
|
|
| Glorie |
hehe, aaaa fast ja e bara bra i "musik" och "geografi-genren" :D
suger t.ex. i natur & teknik :D |
|
|
|
|