return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Mike Shiver
View this Thread in Original format
Icarus
De flesta lär väl ha hört "Feelings" vi det här laget. Och Mike Shiver, som uppenbarligen inte är hans riktiga namn, har någonting på gång här. Men vad tror ni? Sveriges nya stora trance-namn, eller en one hit wonder?
Goldiluxe
klurigt.

nat saknas i den dar laten tycker jag.

men visst ar den bra.
Glorie
sveriges nya stora trance-namn!!!!!:crazy: :crazy: :crazy:

varför darrar han tro? :)
Icarus
När kommer en version med vocals då ?

Och vem är "Hanna", eller "Xan" som det står på hemsidan?

Instrumentalt och produktionstekniskt tycker jag dock att den i alla fall är en av årets låtar.:p
Glorie
wiiiiiiiiiii, ja har hört den versionen me vocals å den e GRYM!!!!!! Ahhh, vill ha.. det e Xan som sjunger... det e fel me namnet Hanna så vitt ja vet...

Xan har la sjungt me Matt Darey & Lange tidigare :)
RebeL9
är han svensk? hade ingen aning. Armin körde ju den på ASOT för 2 veckor sen. Riktigt fin låt. Påminner mig om den sortens melodisk trance som Oakenfold lirade för några år sedan.
Ska nog köpa den när den släpps på Lost Language inom kort.
doter
Mike e medlem här på sidan faktiskt...

Jävligt schysst kille som ja lärde känna för inte så länge sen. Helt otroligt hur bra d har gått för han! Men ja e inte fövånad, förutspådde faktiskt att den skulle bli Future Favorite på ASOT innan den ens va spelad där =P Men ja visste ju iof att Armin hade fått den.
Räkna m mer från Mike! PROMISE!

Han har gjort en GRYM remix på Rikki De Clerk - Sunrise (Mike Shiver RmX) Bästa mixen på den låten garanterat! Släpps snart på vinyl.

Håll ett öga på denna mannen ;)
Goldiluxe
Exciting exciting!
MiB
snackade med han på icq och vi kommer nog höra mycket från denna "unga" (21) talang =)))
mindshooter
kul, hade haft på låten i 3 minuter när jag såg tråden, tänkte just att det var en fett bra låt....då haja jag att det vara samma namn som på artisten jag hade i spelaren...visste inte att han va svensk... cool :)

Glorie
quote:
Originally posted by Ravesquad
Vad tycker ni om Mike Shiver feat. Hanna - Feelings (Instrumental/Vocal Mix) ?? Kul me en svensk tranceproducent som gör kvalitetstrance tycker ja är Armins favvo oxå
Sverige kanske blir platsen för nästa stora trance explosion?! Snart kommer Space o Pasha


hmmm, var har du hört vocalsversionen? och space & pasha? va e det? nya låtar me Mike elle? tell meeee :)

hemsida
Ravesquad
Kul me en svensk tranceproducent som gör kvalitetstrance tycker ja är Armins favvo oxå :)
Sverige kanske blir platsen för nästa stora trance explosion?! Snart kommer Space o Pasha:p (oj va ja spammar:o )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement