|
Mike Shiver
|
View this Thread in Original format
| Icarus |
| De flesta lär väl ha hört "Feelings" vi det här laget. Och Mike Shiver, som uppenbarligen inte är hans riktiga namn, har någonting på gång här. Men vad tror ni? Sveriges nya stora trance-namn, eller en one hit wonder? |
|
|
| Goldiluxe |
klurigt.
nat saknas i den dar laten tycker jag.
men visst ar den bra. |
|
|
| Glorie |
sveriges nya stora trance-namn!!!!!:crazy: :crazy: :crazy:
varför darrar han tro? :) |
|
|
| Icarus |
När kommer en version med vocals då ?
Och vem är "Hanna", eller "Xan" som det står på hemsidan?
Instrumentalt och produktionstekniskt tycker jag dock att den i alla fall är en av årets låtar.:p |
|
|
| Glorie |
wiiiiiiiiiii, ja har hört den versionen me vocals å den e GRYM!!!!!! Ahhh, vill ha.. det e Xan som sjunger... det e fel me namnet Hanna så vitt ja vet...
Xan har la sjungt me Matt Darey & Lange tidigare :) |
|
|
| RebeL9 |
är han svensk? hade ingen aning. Armin körde ju den på ASOT för 2 veckor sen. Riktigt fin låt. Påminner mig om den sortens melodisk trance som Oakenfold lirade för några år sedan.
Ska nog köpa den när den släpps på Lost Language inom kort. |
|
|
| doter |
Mike e medlem här på sidan faktiskt...
Jävligt schysst kille som ja lärde känna för inte så länge sen. Helt otroligt hur bra d har gått för han! Men ja e inte fövånad, förutspådde faktiskt att den skulle bli Future Favorite på ASOT innan den ens va spelad där =P Men ja visste ju iof att Armin hade fått den.
Räkna m mer från Mike! PROMISE!
Han har gjort en GRYM remix på Rikki De Clerk - Sunrise (Mike Shiver RmX) Bästa mixen på den låten garanterat! Släpps snart på vinyl.
Håll ett öga på denna mannen ;) |
|
|
| Goldiluxe |
| Exciting exciting! |
|
|
| MiB |
| snackade med han på icq och vi kommer nog höra mycket från denna "unga" (21) talang =))) |
|
|
| mindshooter |
| kul, hade haft på låten i 3 minuter när jag såg tråden, tänkte just att det var en fett bra låt....då haja jag att det vara samma namn som på artisten jag hade i spelaren...visste inte att han va svensk... cool :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Vad tycker ni om Mike Shiver feat. Hanna - Feelings (Instrumental/Vocal Mix) ?? Kul me en svensk tranceproducent som gör kvalitetstrance tycker ja är Armins favvo oxå
Sverige kanske blir platsen för nästa stora trance explosion?! Snart kommer Space o Pasha
|
hmmm, var har du hört vocalsversionen? och space & pasha? va e det? nya låtar me Mike elle? tell meeee :)
hemsida |
|
|
| Ravesquad |
Kul me en svensk tranceproducent som gör kvalitetstrance tycker ja är Armins favvo oxå :)
Sverige kanske blir platsen för nästa stora trance explosion?! Snart kommer Space o Pasha:p (oj va ja spammar:o ) |
|
|
|
|