return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 
משחק קטלני! (pg. 2)
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
אין לי תמונות של השיאים שלי בזה כי המחשב עבר כמה פורמטים בדרך..
אבל אם יש לך לינק למשחק סבבה :}
KrazyDJs
http://www.seethru.co.uk/zine/south...ages/copter.swf
זה המשחק ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
http://www.seethru.co.uk/zine/south...ages/copter.swf
זה המשחק ?


כן זה בערך זה
רק שאז זה היה מאתר אחר והיה קטן יותר והרזולוציה הייתה יותר טובה :)
NyKoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן זה בערך זה
רק שאז זה היה מאתר אחר והיה קטן יותר והרזולוציה הייתה יותר טובה :)


כוס עמאק אני אפס במשחק הזה
1900 עשיתי
:/
כשזה גדול זה הרבה יותר קל ד"א
אפשר לעשות איזה 5000 ככה בכיף
:D
Tarantula
בעעעעעעעעע...
הגעתי לשלב 54 ונפל לי המחשב
:crazy: :crazy: :(

כזה שטויות המשחק הזה...
:rolleyes:
DjChook
נשבר לי ב 31
לא נפסלתי, פשוט נמאס
YuVaL
62
:D
luckystrike
אשכרה זה דיי קל הגעתי לחמישים ומשהוא ונמאס לי אז
סתם לחצתי וטעיתי וראיתי שזה לא משנה ואפשר להמשיך
אז מה הרעיון בכלל ?

וההליקופטר הזה פצצה :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
וההליקופטר הזה פצצה :)


תודה תודה... אין לי מה להגיד
אני רוצה להודות לכל האנשים שהביאוני על הלום... :haha:
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תודה תודה... אין לי מה להגיד
אני רוצה להודות לכל האנשים שהביאוני על הלום... :haha:


הלי קופטר לא הל-קופטר !!!

:eyespop: :nervous: :eyespop:

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
הלי קופטר לא הל-קופטר !!!

:eyespop: :nervous: :eyespop:


מה באמת?!
חשבתי שהתכוונת אליי
איזה מניאק אתה... :p
itamarsan
הגעתי עד 60 לצערייי
אבל זה כזה משחק דפווקק :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement