|
משחק קטלני! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
אין לי תמונות של השיאים שלי בזה כי המחשב עבר כמה פורמטים בדרך..
אבל אם יש לך לינק למשחק סבבה :} |
|
|
| Hell_Copter |
כן זה בערך זה
רק שאז זה היה מאתר אחר והיה קטן יותר והרזולוציה הייתה יותר טובה :) |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כן זה בערך זה
רק שאז זה היה מאתר אחר והיה קטן יותר והרזולוציה הייתה יותר טובה :) |
כוס עמאק אני אפס במשחק הזה
1900 עשיתי
:/
כשזה גדול זה הרבה יותר קל ד"א
אפשר לעשות איזה 5000 ככה בכיף
:D |
|
|
| Tarantula |
בעעעעעעעעע...
הגעתי לשלב 54 ונפל לי המחשב
:crazy: :crazy: :(
כזה שטויות המשחק הזה...
:rolleyes: |
|
|
| DjChook |
נשבר לי ב 31
לא נפסלתי, פשוט נמאס |
|
|
| luckystrike |
אשכרה זה דיי קל הגעתי לחמישים ומשהוא ונמאס לי אז
סתם לחצתי וטעיתי וראיתי שזה לא משנה ואפשר להמשיך
אז מה הרעיון בכלל ?
וההליקופטר הזה פצצה :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
וההליקופטר הזה פצצה :) |
תודה תודה... אין לי מה להגיד
אני רוצה להודות לכל האנשים שהביאוני על הלום... :haha: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תודה תודה... אין לי מה להגיד
אני רוצה להודות לכל האנשים שהביאוני על הלום... :haha: |
הלי קופטר לא הל-קופטר !!!
:eyespop: :nervous: :eyespop: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
הלי קופטר לא הל-קופטר !!!
:eyespop: :nervous: :eyespop: |
מה באמת?!
חשבתי שהתכוונת אליי
איזה מניאק אתה... :p |
|
|
| itamarsan |
הגעתי עד 60 לצערייי
אבל זה כזה משחק דפווקק :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
|
|