|
paul vs paul
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Jaja dat wordt kiezen voor de trensliefhebbers
14 juni
draait paul van dyk een exclusieve set in Hotel arena
14 juni
draait paul oakenfold in de amsterdam studios
:clown: :clown: :clown: |
|
|
| Disney |
| Zou persoonlijk voor Oakenfold gaan. |
|
|
| SnuggLe |
| Mjah, ik zou ook voor Oakey gaan. PvD op Mayday vond ik echt niets :S |
|
|
| Three 'O Three |
Oakenfold!
Zeker na die Qont-Act van Paal v. Dijk op 29/4... |
|
|
| ryo |
| Is Oakenfold dat gedoe van Thirst? Dat je dan via een dj contest een optreden daar mag doen met Oakenfold ofzoiets las ik. 31 mei is Thirst in Nightlive Maastricht, andere data weet ik niet. In Maastricht draaien Sister Bliss, Remy, Per en Pako & Frederik. Voor 10 eurootjes lijkt me dat toch wel een aardige line-up. Al heb ik eigenlijk alleen iets van Sister Bliss gehoord tot nu toe. Weet iemand of die anderen ook de moeite waard zijn? |
|
|
| Djeebie |
| Oakenfold, lijkt me duidelijk... |
|
|
| Optimus |
| ik zou voor PvD gaan:) Hmmmzzz, misschien moet ik maar echt gaan.... ff kieken dan maar:D |
|
|
| jploveparade |
| Moeilijke keus :D |
|
|
| Donna |
Zekers voor oaky,vind hem zoveel malen creatiever alleen al,hij heeft gewoon meer in zn mixen zitten dan pvd vinnik.
En idd na zn slappe hap attitude van capital en dan qontact eroverheen ben ik wel ff klaar met dit duitse meneertje |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Oakenfold!
Zeker na die Qont-Act van Paal v. Dijk op 29/4... |
hahaha :D geweldig gevonden :p
ik zou gewoon naar Emotionz gaan in Leeuwarden.
www.5th-events.com ;) |
|
|
|
|