return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
paul vs paul
View this Thread in Original format
magrec
Jaja dat wordt kiezen voor de trensliefhebbers

14 juni

draait paul van dyk een exclusieve set in Hotel arena

14 juni

draait paul oakenfold in de amsterdam studios


:clown: :clown: :clown:
Disney
Zou persoonlijk voor Oakenfold gaan.
SnuggLe
Mjah, ik zou ook voor Oakey gaan. PvD op Mayday vond ik echt niets :S
Three 'O Three
Oakenfold!

Zeker na die Qont-Act van Paal v. Dijk op 29/4...
ryo
Is Oakenfold dat gedoe van Thirst? Dat je dan via een dj contest een optreden daar mag doen met Oakenfold ofzoiets las ik. 31 mei is Thirst in Nightlive Maastricht, andere data weet ik niet. In Maastricht draaien Sister Bliss, Remy, Per en Pako & Frederik. Voor 10 eurootjes lijkt me dat toch wel een aardige line-up. Al heb ik eigenlijk alleen iets van Sister Bliss gehoord tot nu toe. Weet iemand of die anderen ook de moeite waard zijn?
Djeebie
Oakenfold, lijkt me duidelijk...
Optimus
ik zou voor PvD gaan:) Hmmmzzz, misschien moet ik maar echt gaan.... ff kieken dan maar:D
jploveparade
Moeilijke keus :D
Donna
Zekers voor oaky,vind hem zoveel malen creatiever alleen al,hij heeft gewoon meer in zn mixen zitten dan pvd vinnik.

En idd na zn slappe hap attitude van capital en dan qontact eroverheen ben ik wel ff klaar met dit duitse meneertje
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Oakenfold!

Zeker na die Qont-Act van Paal v. Dijk op 29/4...




hahaha :D geweldig gevonden :p


ik zou gewoon naar Emotionz gaan in Leeuwarden.
www.5th-events.com ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement