return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
fokused på gk idag
View this Thread in Original format
impulze
sitter o väntar på att man kan börja gå mot göta.. vilka swetas kommer visa sig där? ;)
SteveTranz4ever
Jag kommer såklart :gsmile:

Jag vet att några fler TAs ska dit
Whiterussian
doter
Desphyxia
impulze
hehe nice nice, jag ska gå dit o ställa mig i kön snart.. den kommer vara låååååååååång :P see ya there bitch :)
SWE_TRANCE
ni i sthlm har det bra, fokused "tar hand om" er i stort sett varje helg ju..:p

Här nere i buschen så får man gå till det vanliga tråkiga "innestället", där rullar håkan hellström och ian van dahl i playlisten...:stongue:
SteveTranz4ever
NU sticker jag in till stan.... ses där =)
lonne
Tjo !

Ni som var där, hade ni nice ?...kunde inte gå själv dessvärre. :(

Var det bra stämmning, mkt folk, vad lirade han för låtar ???
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by lonne
Tjo !

Ni som var där, hade ni nice ?...kunde inte gå själv dessvärre. :(

Var det bra stämmning, mkt folk, vad lirade han för låtar ???


Jag e kass på namn så denna lista med låtar har jag snott från doters inlägg på TC

Goldenscan - Of Our Times (Super 8 rmx)
Solar Stone vs. Scott Bond - 3rd Earth
Cor Fijneman - Venus (Tiësto rmx)
Vivian Green - Emotional Rollercoaster (A&B rmx)
Ferry Corsten - Indigo
Nitromethene - Time To Die (Seraque rmx)
Classified Project - Resurrection
Born Again - Born Slippy


Ornadel körde riktigt bra tycker jag så hela golvet hade mycket bra stämmning. Guy var förövrigt en mycket trevlig kille som jag hann växla några ord med.

Parham körde förmodligen ett av sina bästa set men han kör lite annan stil som ni vet men det var soft =)

JdotP fick tyvärr inte köra så länge eftersom dom hade lite problem med ljudet i början vilket jag tycker va synd som kom dit tidigt för att höra vad han hade att bjuda på, men när han väl kom igång var det helt klart skön feeling som tog sig rejält i slutet av hans set. Synd bara att folk ofta kommer så sent för att dom ska supa in i det sista innan dom går ut. Men under Ornadels set var det smockat på golvet !

Vi (publiken) försökte med "One more time... One more time... One more time... One more time... " Ornadel försökte köra ett spår till men det gillades inte av vakterna så dä bläv inge mer :wtf: :gsmile:

... // Steve me loiden :gsmile:


[edit] Kan ju tillägga att jag träffade Whiterussian, Gaby å Kraith där :gsmile:

Medans jag snacka med Parham så presenterade han mig för en fest arrangör liknande Fokused från Norge som bla. arrangerat Sommer Parade i Oslo... Han har planer för er Norrmän :gsmile:
Sand Leaper
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Medans jag snacka med Parham så presenterade han mig för en fest arrangör liknande Fokused från Norge som bla. arrangerat Sommer Parade i Oslo... Han har planer för er Norrmän :gsmile:


OMFG....:eyes:Fortell mer,fortell meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrr....:p

Uansett,fint å se at Fokused fortsetter med å levere knall parties.Jeg må se til å komme meg tilbake til Stockholm snart...
doter
Grrrryyyym fest!!!

Ornadel va GALEN!!!

Flippa totalt när han lira Indigo å sen Time To Die!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement