|
tic id-t radio.. reclames ed (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| arj1o1 |
| doe anders ff normaal tegen robin, het lijkt wel of jullie iedereen proberen weg te hebben en een select groepje willen overhouden |
|
|
| mantisnl |
kijk dit meende ik ook al op te merken, vandaar ook dat ik in de vorige thread al zo deed.
als je t mij vraagt, best zielig van diegenen:rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by robin
JULLIE MOETEN OOK ALTIJD MIJ HEBBEN :(
|
Tsja :rolleyes:
Ik snap het af en toe nie. Je kan ook dingen zeggen ZONDER te posten af en toe. Je drukt iets te snel op de reply knop naar mijn mening.
En dat selectie groepje is BULL, dat heb ik op TiC wel weer gezien. Sommige mensen feesten gewoon niet, gaan niet naar feesten, of staan er alleen maar bij te kijken. Echte partybeesten haal je er zo uit. Dat heb ik op TiC eens te meer gemerkt. En dat soort mensen trekken gewoon naar elkaar toe. Dat RUIK je. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dat RUIK je.
|
Das nou zweetlucht :D
Maar verders over Robin, je moet gewoon niet keer op keer threads openen als weer wat wil weten. Zoek het eerst zelf uit voordat je het vraagt. Zo werkt het ook in het gewone leven. Mensen stellen het gewoon niet op prijs als er keer op keer vragen worden gesteld die je ook zelf kan opzoeken of uitvinden. Dit geldt in het gewone leven, dus ook op het forum. |
|
|
| TranceZoner |
| Kortom Robin lijdt aan de zelfde ziekte als ik , nou en wat is er mee dat je n draad start als je iets wilt weten? Owja Trouwens Robin, dat heb je puik gedaan met je compie en dat soldeerwerk enzo, GRUWELIJK gewoon, ik wou dat ik het had :D:D:D:D: En ik denk dat Arjo wel n beetje gelijk heeft wAt dat groepje betreft, maar vergeef me als t niet zo is.... |
|
|
| robin |
| quote: | Tsja :rolleyes:
Ik snap het af en toe nie. Je kan ook dingen zeggen ZONDER te posten af en toe. Je drukt iets te snel op de reply knop naar mijn mening. |
na mijn indrukwekende lijstje met ban's en suspentions ben ik ook tot die conclusie gekomen.. ghehe misschien moet ik me idd wat gaan aanpassen :o
vanaf heden: robin nieuwe stijl :toothless
groeten
robin |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by robin
na mijn indrukwekende lijstje met ban's en suspentions ben ik ook tot die conclusie gekomen.. ghehe misschien moet ik me idd wat gaan aanpassen :o
vanaf heden: robin nieuwe stijl :toothless
groeten
robin |
Rofl, welkom robin nieuwe stijl op het het NL TA-forum :) |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Kortom Robin lijdt aan de zelfde ziekte als ik , nou en wat is er mee dat je n draad start als je iets wilt weten? Owja Trouwens Robin, dat heb je puik gedaan met je compie en dat soldeerwerk enzo, GRUWELIJK gewoon, ik wou dat ik het had :D:D:D:D: En ik denk dat Arjo wel n beetje gelijk heeft wAt dat groepje betreft, maar vergeef me als t niet zo is.... |
arj1o1 is niet arjo....
arjo = arjoderoon, en arj1o1 was... ??? nou ja iig arjo,
en tja.. sommige mensen roepen het over zichzelf af tranzezoner....
ik heb namelijk nergens last van gehad... |
|
|
| New Wave |
Sjongedetering.
Wat maakt het nou uit of er wat reclame in zit..dan knip je der toch wat uit:rolleyes:
Je mag ook wel eens wat voor andere doen.
Als het maar iets te veel of moeilijk werk wordt dan hebben mensen niets voor elkaar over.
Gadverdamme, kutmentaliteit zeg!:whip:
En maar nemen maar niets geven.......gadverdamme, walgelijk |
|
|
| jploveparade |
Het is net als in de natuur waar je rangordes heb en bepaalde dieren uit de roede worden gestoten.
Dus de enige manier om je te handhaven is je tanden erin zetten en niet opgeven...
:) |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Kortom Robin lijdt aan de zelfde ziekte als ik , nou en wat is er mee dat je n draad start als je iets wilt weten? Owja Trouwens Robin, dat heb je puik gedaan met je compie en dat soldeerwerk enzo, GRUWELIJK gewoon, ik wou dat ik het had :D:D:D:D: En ik denk dat Arjo wel n beetje gelijk heeft wAt dat groepje betreft, maar vergeef me als t niet zo is.... |
arj1o1 is niet arjo....
arjo = arjoderoon, en arj1o1 was... ??? nou ja iig arjo,
en tja.. sommige mensen roepen het over zichzelf af tranzezoner....
ik heb namelijk nergens last van gehad... |
|
|
| jploveparade |
Het is net als in de natuur waar je rangordes heb en bepaalde dieren uit de roede worden gestoten.
Dus de enige manier om je te handhaven is je tanden erin zetten en niet opgeven...
:) |
|
|
|
|