|
The Matrix: Reloaded (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by robin
mare ei.... is die sneak preview in alle bioscopen t zelfde dan??.. dacht dat dat per bios anders was :conf: |
Er zijn 2 sneak circuits... Het circuit waar wij in zitten heeft 2 rondjes... Vaak hebben beide rondjes dezelfde film, maar soms verschilt het...
(even ter verduidelijkijng, zo'n film maakt dus een rondje langs verschillende bioscopen... donderdag geertruidenberg, vrijdag hulst, zondag delft 2x, maandag leiden en verder... de sneak is in die bioscopen dus altijd dezelfde film, een enkele uitzondering daargelaten)
Hoe het in het andere circuit geregeld is weet ik niet... en dan zijn er ook nog een aantal bioscopen die gewoon hun eigen ding doen...
Kzag trouwens net op die sneakpoint.nl een reclame van Ripley's Game. Die heb ik maandagmiddag zitten kijken... Wat een goeie film zeg! The Talented Mr. Ripley heb ik laatst nog weg gezapt toenie op TV was... Maar deze... WOW! Een van de weinige sequels die echt beter is dan de eerste :) John Malkovich doet het stukken beter dan Matt Damon (maja, hij is natuurlijk ook John Malkovich :) ) Kgeloog alleen dattie maar met 8 kopien uitkomt in Nederland... maar alsie bij je in de buurt gaat draaien, zeker even checken! |
|
|
| Robert |
| het zal morgen natuurlijk veel te druk zijn bij de bios.. ik ga volgende week wel |
|
|
| TranceFool |
| ik ga er toevallig vrijdag heen, ben benieuwd :) |
|
|
| Nook |
| kolere, dat is een koel filmpje :eyespop: |
|
|
| Duke2003 |
| nog maar 1 nachtje slapen! denk dat ik een slaaptablet moet innemen :p |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Matrix.Reloaded.TS
Wel een bios opname maar voor de mensen die niet kunnen wachten toch de moeite waard! |
|
|
| TimeportE |
uuuh kazaa zul je nu nix vinden.. !
www.download.com (kijk daar maar eens ;)) |
|
|
| Ding Chavez |
Het is een TeleSync, oftewel zoals petrus als zei, een bios opname. De moeite die je tot nu toe gedaan hebt om die crappy kwaliteit te krijgen had je kunnen werken en had je je bios kaartje al bij elkaar verdiend om de film te kijken waar ie het best tot z'n recht komt, het bioscoop scherm. Zo :)
GreetZ, DC |
|
|
| Glaniskanis |
Nou ik heb hem dus gisteravond gezien
Wat een GEWELDIGE film
Geen woorden voor gewoon
Supergoed verhaal.... en het vechten is weer uberfat gefilmd en nog vadsiger dan de vorige
Ik raad iedereen aan deze snel te gaan zien
PS Vooral het stuk op de snelweg is enorm bruut (dus let daar extra goed op ;))
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| robin |
en dan zijn er ook nog een aantal bioscopen die gewoon hun eigen ding doen
dat doen ze hier geloof ik .. vandaar dat k dacht van.. nouja laat ook maar..
ik zit m nu te kijken.. heb net cd1 gekeken.. nu cd 2
gelukkig heb k niet de 'met mensen ervoor' *vraag me af hoe dat kan.. hij toch nog nergens in de bios geweest:conf: *
mazhol |
|
|
| Sfynxx |
IK ga jullie eens effe jaloers maken........... ik heb hem al gezien. Ik werk voor warner bros en we hebben een bios in ons pand en heb hem gisteren mogen zien !!! Hij is echt vet ! soms zijn sommige vecht scenes te lang maar hij is wel gruwelijk !! vooral de vecht scenes zijn gaaf maar aan het eind krijg je een lulverhaal voordat neo een beslissing neemt, een beetje minder maarja !!verder zeker een aanrader ! zeker gaan kijken !! ben wel bevoorrecht zelfs in amerika issie nog niet uit en ik heb hem al gezien !!!!!!!
Greetz !!! |
|
|
|
|