|
PvD Amsterdam 14.Juni 2003 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| John |
wicked!! too bad i already have a defqon ticket..might go after defqon tho if i can afford it:)
(sorry for not talking german..not my best language:S) |
|
|
| jploveparade |
| Ok, who is cumming? *Roll call* |
|
|
| Overseas |
| still undecided, will decide tomorrow on short notice... |
|
|
| jploveparade |
| 4 hour set... :crazy: |
|
|
| Overseas |
| I know! makes it really worth it..... |
|
|
| vandit_freak |
| hmm da wär ich jetz auch gerne |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by vandit_freak
hmm da wär ich jetz auch gerne |
Paul ist gerade am Flughafen gelandet ;) |
|
|
| TomTom |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Paul ist gerade am Flughafen gelandet ;) |
hast Du ihn mal nen GPS-Empfänger verschlucken lassen oder woher weisst Du das? :stongue: |
|
|
| MGR |
| quote: | Originally posted by TomTom
hast Du ihn mal nen GPS-Empfänger verschlucken lassen oder woher weisst Du das? :stongue: |
na tom, ist dir auch langweilig, weil slsk down ist?:D |
|
|
| Overseas |
bin dabei!!!!!!!!! :D:D:D:D
hab auch schon ein ticket. Fahre gleich los, bin dann so zwischen 10 und 11 da :) |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by TomTom
hast Du ihn mal nen GPS-Empfänger verschlucken lassen oder woher weisst Du das? :stongue: |
Natasha hat es mir erzaehlt ;) |
|
|
| Sunshine79 |
have fun! JP, give Andreas a kiss for me! :p |
|
|
|
|