return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Camilia - Get your thing together (pitfire remix)
View this Thread in Original format
rellivisit
Heeft er iemand de pitfire remix van:

Camilia - Get your thing together?

Let me know.

Greetz Relli

[email protected]
Dj Lex
Haha ik ken dat liedje niet eens.
tango
Hier is een sample, weet alleen niet welke mix.

grtz,
TNG
raoel
quote:
Originally posted by tango
Hier is een sample, weet alleen niet welke mix.

grtz,
TNG

Ik kan niet geloven dat dit camilia is. Als het al
Camilia - Get your thing together is het zeker niet de pitfire remix want deze is veel gaver. Ik hoor deze remix elke week in de discotheek waar ik heen ga en je kunt um op hun site beluisteren als je de realplayer hebt http://www.elsombrero.nl/index2.htmkijk daar bij "the DJ's 10" Camilia staat op nummer 1

Camilia - Get your thing together (vocal remix) Staat op trancetunnel maar toen ik deze had gedownload kon ik die niet openenen dus ik weet niet of dat dat een goede remix is.
rellivisit
Elsom hooligan dus.Ik kom uit Hapert, heb de plaat ook van Roy gehad. Is alweer een tijdje geleden, maar kon ook helaas alleen de vocalmix vinden. Trancetunnel load alleen maar oude nummers up van andere sites, maar ja, wel vaak de betere nummers. De sample is ook van de vocal a1 12inch mix, maar is niet geweldig. Zeker de sample niet, het pitfire stuk zit er wel in, maar slechts een klein stukje.

Greetz Relli.

p.s.We pakken er wel een x een in Reusel. Als ik daar nog ooit kom. Je moet naar Boccaccio gaan, das pas klappen.

Reusel Reusel koeien in de wei. haha (kon het nie laten.)

HERE WE GOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!
raoel
Hapert?!?! wie ben jij dan.
Ik ook vandaar. (ik ben benieuwt:D)

Ik heb een stukje van de pitfire remix ge-ripped en ge-upload naar mijn FREEDRIVE.
Dus mensen die
Camilia - Get Your Thing Together (pitfire Remix)
nog niet kennen

www.freedrive.com
log daar in als
user: tranceaddicts
pass: tranceaddict

Het is niet compleet omdat ik deze nergens compleet kan beluisteren maar het is zo'n 1:45 vet nummer.
KillSwitch
Holy crap das een schoon nummertje jaah !
Can't wait voor de volle versie!
ps mooie picture raoel!
rellivisit
Ikke? Roel Janssen. En jij? Ben ook benieuwd. Ik heb de vocal mix van camilia op www.djrelli.com staan. Misschien doet ie het daar wel. Adios.
raoel
zeker een mooie voornaam.
Denk dan maar eens na.
mijn initialen zijn R S
wij kennen ene Ruud L allebij goed

Lijkt peter R (van roel) de Vries wel :D
Glaniskanis
a1-camilia-get_your_thing_together__vocal_12_mix-vinyl-bmi.mp3
b1-camilia-get_your_thing_together__pitfire_remix-vinyl-bmi.mp3
b2-camilia-get_your_thing_together__instrumental_12_mix-vinyl-bmi.mp3

Dit zijn de 3 mixen (die gereleased zijn) en waar ik misschien wel aan kan komen. Zodra ik meer weet zal ik het posten

Greetz,
Glaniskanis

rellivisit
He man kleine erpel. Ik spreek je nog wel.

Greetz. Relli.

Ow ja, thx glaniskanis.
raoel
bijna goed

schepens :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement