return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Ferry Corsten @ Gorgeous.dk 28 Maj
View this Thread in Original format
ice_key
www,gorgeous.dk

Ngn som ska dit??

Massivt det var första gången jag var där 23 Maj 2001 =o)
Sen har det varit Judge & Armin's spelningar =o)

Skulle jävlar vilja ha dit :crazy: :crazy: Marco V :crazy: :crazy:
Aendy
Sheiße. Jag är ju i Skåne. Måste börja dra i lite trådar...
KenXo
im going :p hope to see alot of swedish ppl comming to cph :p its gonna be kickarse
eXton
jag och ett mindre gäng från Lund ska nog dit. Ska se ifall vi skaffar biljetter snart - är det verkligen inga fler som ens har funderat? reveal, sipo?
sipowitz
quote:
Originally posted by eXton
jag och ett mindre gäng från Lund ska nog dit. Ska se ifall vi skaffar biljetter snart - är det verkligen inga fler som ens har funderat? reveal, sipo?


Ahh jag trodde folk tog det för givet att jag skulle åka så jag skrev inget, för självklart ska man på detta! =)
Aendy
Jag håller på att deala med en bil. Då blir det hemfärd samma natt samt brobiz-pris. Problemet är dock att jag helst bör få med mig Reveal om andra ska kunna hänga på så ni som vill åka bil från Lund/Malmö bör börja lobbya Reveal!
reveal
jag har börjat få för mig att jag nog ska på detta :)
Smeagol
Kanske är dags för mig att debutera här... :)
Jag lovar att lobbya reveal.
Han har åtminstone börjat lobbya mig litegrann så det skulle inte vara mer än rättvist!

Lobbya, hur mycket svengelska är det egentligen?
reveal
så ja, då har man varit o köpt biljetter till mig o aendy :D
reveal
nån mer som ska dit? ;)

ice_key
Jag & PLD ska dit. om nu Sipo har fixat biljetter =)
ice_key
Ahhhhhhhhhhh...... det var jut totalt massivt juh =o)
tog en massa bilder, ska lägga upp dom ngnstans strax

Blev helt i extas när han spelade Veracocha - Carte Blache
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement