|
Ferry Corsten @ Gorgeous.dk 28 Maj
|
View this Thread in Original format
| ice_key |
www,gorgeous.dk
Ngn som ska dit??
Massivt det var första gången jag var där 23 Maj 2001 =o)
Sen har det varit Judge & Armin's spelningar =o)
Skulle jävlar vilja ha dit :crazy: :crazy: Marco V :crazy: :crazy: |
|
|
| Aendy |
| Sheiße. Jag är ju i Skåne. Måste börja dra i lite trådar... |
|
|
| KenXo |
| im going :p hope to see alot of swedish ppl comming to cph :p its gonna be kickarse |
|
|
| eXton |
| jag och ett mindre gäng från Lund ska nog dit. Ska se ifall vi skaffar biljetter snart - är det verkligen inga fler som ens har funderat? reveal, sipo? |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by eXton
jag och ett mindre gäng från Lund ska nog dit. Ska se ifall vi skaffar biljetter snart - är det verkligen inga fler som ens har funderat? reveal, sipo? |
Ahh jag trodde folk tog det för givet att jag skulle åka så jag skrev inget, för självklart ska man på detta! =) |
|
|
| Aendy |
| Jag håller på att deala med en bil. Då blir det hemfärd samma natt samt brobiz-pris. Problemet är dock att jag helst bör få med mig Reveal om andra ska kunna hänga på så ni som vill åka bil från Lund/Malmö bör börja lobbya Reveal! |
|
|
| reveal |
| jag har börjat få för mig att jag nog ska på detta :) |
|
|
| Smeagol |
Kanske är dags för mig att debutera här... :)
Jag lovar att lobbya reveal.
Han har åtminstone börjat lobbya mig litegrann så det skulle inte vara mer än rättvist!
Lobbya, hur mycket svengelska är det egentligen? |
|
|
| reveal |
| så ja, då har man varit o köpt biljetter till mig o aendy :D |
|
|
| reveal |
| nån mer som ska dit? ;) |
|
|
| ice_key |
| Jag & PLD ska dit. om nu Sipo har fixat biljetter =) |
|
|
| ice_key |
Ahhhhhhhhhhh...... det var jut totalt massivt juh =o)
tog en massa bilder, ska lägga upp dom ngnstans strax
Blev helt i extas när han spelade Veracocha - Carte Blache |
|
|
|
|