return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Pulser - my religion . . .
View this Thread in Original format
luckystrike
טוב אני לא ממליץ על זה סתם אני רוצה לשמוע דעות על הטראק
הזה שלכם ...אז פתחתי ט'רד ...

קיצקץ מה אתם אומרים ?
אני פשוט יחסית ממש מאוכזב ביחס לקודמים שלו הטראק
ממש לא בסטנדרט שלהם ... כאילו זה טראק טוב ונחמד
והכל אבל אין מה להשוות למלודיות של
INSIGMA OR CLOUDWALKING
הקודמים שלו ...
בייחוד לקלואדווקינג שיצא תחת אותו שם והכל והיה לאחד הטראקים
הגדולים בחו"ל שסגר כמעט כל סט והופעה של דיג'יי שכיבד את עצמו
כמו טיאסטו , פרי ארמין וכו' ... יענו מה הקטע של אמנים
עם לרדת ברמה עם הזמן ...

אררררר

ציפיתי לקלאסיקה מפוצצת ...
טראק נחמד אבל לא יותר סתם אכזבה ...
Rising
לדעתי קטע מטורף...
אם מדברים על אכזבות אז האינסיגמה החדש שלו ירד ברמה!!
open your eyes
כל כך הרבה יותר טוב מ-
avalon :(
הוא ממש לא השקיע במלודיה ...
אבל צריך להיות פצצה הרמיקס של
midway
לטראק הזה..

קיצר..
לדעתי טראק עצבני למרות שאנדי יכול הרבה יותר :rolleyes:
Narcotic Mind
אני אישית ממש אוהב את הטראק הזה

הוא לא סנסציה או משהו כזה

אבל הוא ממש טוב

אבל בתכלס יש טראקים שאני יכול לחרוש שבועות, הטראק הזה היה בליסט שלי בערך יומיים ועברתי הלאה...
itamarsan
לדעתי טראק נחמד בפלוססס
הוא לא מושקע כמו בקודמים שלוווו
אבל טראק נחמד וציפיתי ליותר:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:
Hell_Copter
שמע... המלודיה מאוד יפה ומושקעת לפי דעתי
ויכול להיות שאולי זה לא משתווה לטראקים קודמים שלו...
אבל לפי דעתי זה טראק מאוד מצוין
יכול להיות בסט אם ישימו את זה פעם במסיבה...
קיצר... אהבתי
Flotser
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
אני אישית ממש אוהב את הטראק הזה

הוא לא סנסציה או משהו כזה

אבל הוא ממש טוב

אבל בתכלס יש טראקים שאני יכול לחרוש שבועות, הטראק הזה היה בליסט שלי בערך יומיים ועברתי הלאה...


בדיוק ככה גם אני חושב


__________________________________
ומשהו להוסיף
cloudwalking,
ן
open your eyes
אהבתי פחות מהטראק הזה

מה שכן ממש אבהתי זה
insigma - insigma
שזה הרבה יותר כיף לשמוע
arik
אני יגלה לכם סוד...


פעם המלודיות באו בחלום והיו קסומות
היו לדייג'יים חזיונות!!!


אין את זה היום אין להם ממה לקבל השראה!!!

בטובן יש רק אחד!!

אין מה לעשות
CLOUDWALKING
זה אומנות לשמה!!!

ובקשר ל.. MY religion . . .
זה טראק לא רע יש לו עוצמה אבל עדיין זה לא אותו דבר

זה ממש קונספירציה
אבל איזה CLAP יש לו[
ממש מהמם

:whip: :mad: :eek: :nervous: :wtf:
אני מנסה לחשוב איזה סמיילי יותר מכוער מבחינת מראה???
Hell_Copter
שמעתי עכשיו עוד פעם את הרמיקס של פולסר ל
Goldenscan - Sunrise
פשוט מדהים!!! איזה תותח :)
MoSH_MaN
זה שיר יפה
מלודיה יפה
אבל
CLOUDWALKING
אכן יותר טוב
ה
BEAT PUSHER REMIX
הכי טוב לדעתי


השיר הזה קיבל הייפ,הוא יפה אבל לא מצליח לחדש
בסה"כ עוד קלאב טראנס
DJ-Kreing^^
בתכלס השיר הזה דיי תותח לדעתי...
פשוט כולם ציפו ליותר מידי, וחלקם התאכזבו

Sniper
בדוגרי אני דיי אוהב תקטע הזה
המלודיה שלו יפה חבל על הזמן
Vortex_SA
quote:
Originally posted by arik
אני יגלה לכם סוד...


פעם המלודיות באו בחלום והיו קסומות
היו לדייג'יים חזיונות!!!


אין את זה היום אין להם ממה לקבל השראה!!!

בטובן יש רק אחד!!

אין מה לעשות
CLOUDWALKING
זה אומנות לשמה!!!

ובקשר ל.. MY religion . . .
זה טראק לא רע יש לו עוצמה אבל עדיין זה לא אותו דבר

זה ממש קונספירציה
אבל איזה CLAP יש לו[
ממש מהמם

:whip: :mad: :eek: :nervous: :wtf:
אני מנסה לחשוב איזה סמיילי יותר מכוער מבחינת מראה???


אהבתי את הרעיון של המלודיות בחלום :) אבל זה לא נכון שאין ממה לקבל השראה, זה פשוט שהם מכינים טראק למכור ולא לעשות אותו הכי יפה שיש...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement