|
Pulser - my religion . . .
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
טוב אני לא ממליץ על זה סתם אני רוצה לשמוע דעות על הטראק
הזה שלכם ...אז פתחתי ט'רד ...
קיצקץ מה אתם אומרים ?
אני פשוט יחסית ממש מאוכזב ביחס לקודמים שלו הטראק
ממש לא בסטנדרט שלהם ... כאילו זה טראק טוב ונחמד
והכל אבל אין מה להשוות למלודיות של
INSIGMA OR CLOUDWALKING
הקודמים שלו ...
בייחוד לקלואדווקינג שיצא תחת אותו שם והכל והיה לאחד הטראקים
הגדולים בחו"ל שסגר כמעט כל סט והופעה של דיג'יי שכיבד את עצמו
כמו טיאסטו , פרי ארמין וכו' ... יענו מה הקטע של אמנים
עם לרדת ברמה עם הזמן ...
אררררר
ציפיתי לקלאסיקה מפוצצת ...
טראק נחמד אבל לא יותר סתם אכזבה ... |
|
|
| Rising |
לדעתי קטע מטורף...
אם מדברים על אכזבות אז האינסיגמה החדש שלו ירד ברמה!!
open your eyes
כל כך הרבה יותר טוב מ-
avalon :(
הוא ממש לא השקיע במלודיה ...
אבל צריך להיות פצצה הרמיקס של
midway
לטראק הזה..
קיצר..
לדעתי טראק עצבני למרות שאנדי יכול הרבה יותר :rolleyes: |
|
|
| Narcotic Mind |
אני אישית ממש אוהב את הטראק הזה
הוא לא סנסציה או משהו כזה
אבל הוא ממש טוב
אבל בתכלס יש טראקים שאני יכול לחרוש שבועות, הטראק הזה היה בליסט שלי בערך יומיים ועברתי הלאה... |
|
|
| itamarsan |
לדעתי טראק נחמד בפלוססס
הוא לא מושקע כמו בקודמים שלוווו
אבל טראק נחמד וציפיתי ליותר:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: |
|
|
| Hell_Copter |
שמע... המלודיה מאוד יפה ומושקעת לפי דעתי
ויכול להיות שאולי זה לא משתווה לטראקים קודמים שלו...
אבל לפי דעתי זה טראק מאוד מצוין
יכול להיות בסט אם ישימו את זה פעם במסיבה...
קיצר... אהבתי |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
אני אישית ממש אוהב את הטראק הזה
הוא לא סנסציה או משהו כזה
אבל הוא ממש טוב
אבל בתכלס יש טראקים שאני יכול לחרוש שבועות, הטראק הזה היה בליסט שלי בערך יומיים ועברתי הלאה... |
בדיוק ככה גם אני חושב
__________________________________
ומשהו להוסיף
cloudwalking,
ן
open your eyes
אהבתי פחות מהטראק הזה
מה שכן ממש אבהתי זה
insigma - insigma
שזה הרבה יותר כיף לשמוע |
|
|
| arik |
אני יגלה לכם סוד...
פעם המלודיות באו בחלום והיו קסומות
היו לדייג'יים חזיונות!!!
אין את זה היום אין להם ממה לקבל השראה!!!
בטובן יש רק אחד!!
אין מה לעשות
CLOUDWALKING
זה אומנות לשמה!!!
ובקשר ל.. MY religion . . .
זה טראק לא רע יש לו עוצמה אבל עדיין זה לא אותו דבר
זה ממש קונספירציה
אבל איזה CLAP יש לו[
ממש מהמם
:whip: :mad: :eek: :nervous: :wtf:
אני מנסה לחשוב איזה סמיילי יותר מכוער מבחינת מראה??? |
|
|
| Hell_Copter |
שמעתי עכשיו עוד פעם את הרמיקס של פולסר ל
Goldenscan - Sunrise
פשוט מדהים!!! איזה תותח :) |
|
|
| MoSH_MaN |
זה שיר יפה
מלודיה יפה
אבל
CLOUDWALKING
אכן יותר טוב
ה
BEAT PUSHER REMIX
הכי טוב לדעתי
השיר הזה קיבל הייפ,הוא יפה אבל לא מצליח לחדש
בסה"כ עוד קלאב טראנס |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
בתכלס השיר הזה דיי תותח לדעתי...
פשוט כולם ציפו ליותר מידי, וחלקם התאכזבו |
|
|
| Sniper |
בדוגרי אני דיי אוהב תקטע הזה
המלודיה שלו יפה חבל על הזמן |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by arik
אני יגלה לכם סוד...
פעם המלודיות באו בחלום והיו קסומות
היו לדייג'יים חזיונות!!!
אין את זה היום אין להם ממה לקבל השראה!!!
בטובן יש רק אחד!!
אין מה לעשות
CLOUDWALKING
זה אומנות לשמה!!!
ובקשר ל.. MY religion . . .
זה טראק לא רע יש לו עוצמה אבל עדיין זה לא אותו דבר
זה ממש קונספירציה
אבל איזה CLAP יש לו[
ממש מהמם
:whip: :mad: :eek: :nervous: :wtf:
אני מנסה לחשוב איזה סמיילי יותר מכוער מבחינת מראה??? |
אהבתי את הרעיון של המלודיות בחלום :) אבל זה לא נכון שאין ממה לקבל השראה, זה פשוט שהם מכינים טראק למכור ולא לעשות אותו הכי יפה שיש... |
|
|
|
|