| warpedd_ |
אחי בד"כ זה נוסע משתי סיבות עקריות
או שאתה לא הכי עייף
ואז הפתרון הכי טוב זה פשוט לעשות קצת ספורט לפני השינה
צא לרוץ קצת בשכונה איזה 20 דקות
או הליכון מה שאתה מעדיף
דבר שני זה בד"כ מחשבות שרצות לך בראש
כמו שכתבו פה מדברים שקרו לך ביום או מחר
ואז מה שאני עושה זה פשוט עובר דבר דבר ופשוט חושב עליו עד שזה עובר
עוד משהו שאני יכול להמליץ לך
זה לא לאכול משהו כבד משהו כמו שעה-שעתים לפני השינה
במיטוחד לא בשר
אממ מבחינת קור\חום שיהיה לך נעים
תבדוק שאין לך יותר מדי אור בחדר
והכי טוב אתה יכול לקרא איזה ספר
:) |
|
|