return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
אני לא מצליח להירדםםםםםםם !!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
YuVaL
בעעעעע
אתה סתם אפס
לא רוצה לבוא לת"א.. אין לי כח אין לי כח..

מכות אתה תקבל ממני..
יאללה לך לישון
Hell_Copter
quote:
Originally posted by YuVaL
בעעעעע
אתה סתם אפס
לא רוצה לבוא לת"א.. אין לי כח אין לי כח..

מכות אתה תקבל ממני..


נראה אתה בחלום ה 10 שלך!!
שהפך להיות סיוט על קובי...
מה עובר עליך בנאדם!?!?!??! צא מזה?!@#^@#%^&#$!@#1
coby
quote:
Originally posted by YuVaL
בעעעעע
אתה סתם אפס
לא רוצה לבוא לת"א.. אין לי כח אין לי כח..

מכות אתה תקבל ממני..
יאללה לך לישון


חחח

אמרתה שלא אכפת לך !!@#$

יא פיצול אישיות !


בונא זה מצחיק בדיוק אחרי שפתחתי תטרד הזה נדרמתי :)
LioR
קובי תביא ביד ותרדם ישר
אתה רגיל לזה לא
:D
YuVaL
quote:
Originally posted by LioR
קובי תביא ביד ותרדם ישר
אתה רגיל לזה לא
:D


חחחחחחח
ליאור הזיין עלק.....
MUHAHAHAH

where'd my vazalin go?
warpedd_
אחי בד"כ זה נוסע משתי סיבות עקריות

או שאתה לא הכי עייף
ואז הפתרון הכי טוב זה פשוט לעשות קצת ספורט לפני השינה
צא לרוץ קצת בשכונה איזה 20 דקות
או הליכון מה שאתה מעדיף

דבר שני זה בד"כ מחשבות שרצות לך בראש
כמו שכתבו פה מדברים שקרו לך ביום או מחר
ואז מה שאני עושה זה פשוט עובר דבר דבר ופשוט חושב עליו עד שזה עובר

עוד משהו שאני יכול להמליץ לך
זה לא לאכול משהו כבד משהו כמו שעה-שעתים לפני השינה
במיטוחד לא בשר
אממ מבחינת קור\חום שיהיה לך נעים
תבדוק שאין לך יותר מדי אור בחדר

והכי טוב אתה יכול לקרא איזה ספר
:)
LioR
quote:
Originally posted by warpedd_

ואז הפתרון הכי טוב זה פשוט לעשות קצת ספורט לפני השינה
צא לרוץ קצת בשכונה איזה 20 דקות


חחחחחחח דבר ראשון קובי בשכונה שלך אל תרוץ יחף!
כי אין לך כביש
:D
ודבר שני תזהר מכל הכושים בהרלם
:stongue:
itamarsan
quote:
Originally posted by LioR
חחחחחחח דבר ראשון קובי בשכונה שלך אל תרוץ יחף!
כי אין לך כביש
:D
ודבר שני תזהר מכל הכושים בהרלם
:stongue:

אני אומר אלוהים תן לי את המעעעבררררררהההה
itamarsan
טובב עם כבר מדברים לא להירדם
השעה כרגעעע 1:20 בלילה
אני באמת עייףף
חזרתי מרחובות לא משנההה ממי
ופשוט אני מבואססס ופגוע ובא לי למותת עוד רגע וכמובן שאני לא נירדם
טיפ אחיי
עם אתה רוצה לישון טוב על תלך לבחורה שאתה יודע שהיא תאכזב אותךך
לפני השינה כי אז תחזור מאוכזב ולא תרצה לישוןן
Scorchio
quote:
Originally posted by Flotser
זה בולשיט אחי לספור כבשים לא עוזר
:mad:


תספור שדיים עוזר בעבועה עוזר!!

luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula

במצב כזה אני קוראת לחבר או לידיד הכי טוב שלי תלוי מי זמין
שהם יעזרו לי להוציא את כל הלחץ שיש בי


הממממ ....

וכולנו יודעים איזה דרכים יש לאלונה
לשחרר את כל הלחץ שיש בה ...

אהמ אהמ ... אהמ אהמ ....
:rolleyes: :tongue3
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
הממממ ....

וכולנו יודעים איזה דרכים יש לאלונה
לשחרר את כל הלחץ שיש בה ...

אהמ אהמ ... אהמ אהמ ....
:rolleyes: :tongue3


לא יפה בנאדם...
אתה יודע מה יש מחר הרי... על הפנים אתה... :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement