|
TiC Pics! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
zitten een paar hele nette pic's bij :)
zelfs nog een paar bekende hoofden :D
de foto's die op flok gaan komen zijn ook wel leuk :D |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by franzelare
de foto's die op flok gaan komen zijn ook wel leuk :D |
Wanneer komen ze op PF te staan dan, want ik zie ze nog steeds niet :( |
|
|
| kreischer2000 |
zo daar staan echt wel mooie fotos bij!
ik vroeg me af vanaf wanneer je fotos bij id&t kan nabestellen. |
|
|
| snitz |
Yow, de ta's ok weer op de foto. Jammer da we niet een grote groepsfoto konde maken. |
|
|
| Flipper01 |
| En jij bent degene in het rood neem ik aan?? Want dat is de enige die ik niet ken ;) |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by Flipper01
En jij bent degene in het rood neem ik aan?? Want dat is de enige die ik niet ken ;) |
jep da ben ik |
|
|
| total woot |
| En zo zien we wederom hoe Partyhardy! aan z'n bijnaam "reflecting onno" komt :D:D:D |
|
|
|
|