|
Weekender ! [Fredagar i Maj & Juni] (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Kraith |
Fredag, den 13:e Juni:
Deep Nature
Dana Bergquist
Någon som vet vilken typ av musik som dessa spelar? Fick för mig lite åt house/prog-hållet? |
|
|
| mindshooter |
Deep nature är house vet jag :)
jag väntar till Orkidea...honom tänker jag _inte_ missa igen!!! |
|
|
| Kraith |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Deep nature är house vet jag :)
jag väntar till Orkidea...honom tänker jag _inte_ missa igen!!! |
Ja, jag läste just Fokused nyhetsbrev, och där lät det som att det skulle bli mest house, så det stämmer nog.
Orkidea får man helt klart inte missa! :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fokused kör vidare med sin framgångsrika klubb WEEKENDER
Ni som var där senast nu i fredags kan ju bekräfta Fokused senaste nyhetsmail att det var otroligt bra!

Fredag den 4e Juli
Mainfloor:
Nigel Dawson (Renaissance, UK)
Prof. Scuba (Sub City, Norway)
Dana Bergquist (Fokused)
The Balcony:
Alf Tumble (S.U.M.O / Mixed Feelings)
Andeas Hansson (Deep Nature / Mixed Feelings)
Tornamento
Öppet tider:
21.00 - 03.00
Entré:
150 Sek
Fritt inträde före 22.30
Gratis e gott eller hur !? Vi ses på fredag // Steve :gsmile: |
|
|
| Gaby |
| quote: | [i][b]
Detta är dock den sista fredagen på ett tag
Gratis e gott eller hur !? Vi ses på fredag // Steve :gsmile: |
Stämmer ej! Fokused kör hela Juli ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Då var det dags igen...
Jag ska dit :gsmile:
http://www.fokused.net/img/img_flye...030905-back.jpg
Går kanske inte under namnet Weekende denna kväll men det är samma som gäller :)
Line-up
Golv 1
Tom Stephan AKA Superchumbo
Mr. A
Johan Lindquist
Golv 2
Dave Storm
Cermony, Estonia
180:- inträde |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Line-up
Golv 1
Johan Lindquist
|
haha, läste det först som Johan Lundquist, som jag då heter, och tänkte "vaffan!?" :stongue: |
|
|
| zamson |
fett tom stephan - kanske går... får se - beror på hur ekonomin ser ut och hur partysuget är imorn.
blire inge mer weekender nu? dom rkev inget om nån september lineup.. skulle vara synd - klubben funkar ju super! |
|
|
| Amplifire |
 |
|
|
| mindshooter |
| jag kanske kikar förbi ikväll :) vem vet! |
|
|
| Proximus |
| Tom Stephan är en riktigt grym dj.. ägde showen på Factory enligt mig och var bland det bästa jag sett DJ mässigt. Otroligt bra DJ och vi får hoppas att han är på riktigt topp humör :) |
|
|
| zamson |
| toms tephan var bland d säkraste jag sett - helt klockren. Tack för en najs kväll Kenny, Stefan o alla andra trevliga människor - alltid lika roligt att träffa er! |
|
|
|
|