return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Weekender ! [Fredagar i Maj & Juni] (pg. 2)
View this Thread in Original format
Kraith
Fredag, den 13:e Juni:

Deep Nature
Dana Bergquist

Någon som vet vilken typ av musik som dessa spelar? Fick för mig lite åt house/prog-hållet?
mindshooter
Deep nature är house vet jag :)

jag väntar till Orkidea...honom tänker jag _inte_ missa igen!!!
Kraith
quote:
Originally posted by mindshooter
Deep nature är house vet jag :)

jag väntar till Orkidea...honom tänker jag _inte_ missa igen!!!


Ja, jag läste just Fokused nyhetsbrev, och där lät det som att det skulle bli mest house, så det stämmer nog.

Orkidea får man helt klart inte missa! :)
SteveTranz4ever
Fokused kör vidare med sin framgångsrika klubb WEEKENDER
Ni som var där senast nu i fredags kan ju bekräfta Fokused senaste nyhetsmail att det var otroligt bra!




Fredag den 4e Juli

Mainfloor:
Nigel Dawson (Renaissance, UK)
Prof. Scuba (Sub City, Norway)
Dana Bergquist (Fokused)

The Balcony:
Alf Tumble (S.U.M.O / Mixed Feelings)
Andeas Hansson (Deep Nature / Mixed Feelings)
Tornamento

Öppet tider:
21.00 - 03.00

Entré:
150 Sek
Fritt inträde före 22.30


Gratis e gott eller hur !? Vi ses på fredag // Steve :gsmile:
Gaby
quote:
[i][b]
Detta är dock den sista fredagen på ett tag


Gratis e gott eller hur !? Vi ses på fredag // Steve :gsmile:


Stämmer ej! Fokused kör hela Juli ;)
SteveTranz4ever
Då var det dags igen...

Jag ska dit :gsmile:

http://www.fokused.net/img/img_flye...030905-back.jpg

Går kanske inte under namnet Weekende denna kväll men det är samma som gäller :)

Line-up

Golv 1
Tom Stephan AKA Superchumbo
Mr. A
Johan Lindquist

Golv 2
Dave Storm
Cermony, Estonia


180:- inträde
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Line-up

Golv 1

Johan Lindquist


haha, läste det först som Johan Lundquist, som jag då heter, och tänkte "vaffan!?" :stongue:
zamson
fett tom stephan - kanske går... får se - beror på hur ekonomin ser ut och hur partysuget är imorn.

blire inge mer weekender nu? dom rkev inget om nån september lineup.. skulle vara synd - klubben funkar ju super!
Amplifire
mindshooter
jag kanske kikar förbi ikväll :) vem vet!

Proximus
Tom Stephan är en riktigt grym dj.. ägde showen på Factory enligt mig och var bland det bästa jag sett DJ mässigt. Otroligt bra DJ och vi får hoppas att han är på riktigt topp humör :)
zamson
toms tephan var bland d säkraste jag sett - helt klockren. Tack för en najs kväll Kenny, Stefan o alla andra trevliga människor - alltid lika roligt att träffa er!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement