|
World Hockey Championship (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| Alla fattar väl att det redan är avgjort men det går ju fortfarande att diskutera matchen och alla omständigheter ;) |
|
|
| RebeL9 |
mm stör mig också på alla trångsynta envisa jävlar som inte kan inse att det faktiskt var mål.
just bara för att de inte kan acceptera att en svart kanadensare fick dem på fall.
Ja det var mål. Och det var knappast något turmål. Kanada var ju det bästa laget i VM. Helt obesegrade. Klart som fan att de var värda guldet. Så därmed basta :P |
|
|
| SteveTranz4ever |
Okej så från och med nu är det förnjudet att vara bitter eller diskutera förlusten då eller.... kom igen nu.
Det är lite tjaffs på skoj här... klart som korvspad att alla fattar att den var inne och att det bästa laget vann... det sg man inte minst på målfotot osv. men att Kanada stundtals körde ful hockey kan man ju inte förneka... men okej jag ska inte nämna det igen eftersom man inte får det... :rolleyes: |
|
|
| Glorie |
| ja e väldigt mycke på steves sida känner ja :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Visst är man bitter som fan över förlusten, inget snack om saken!
Sen att Canada var bättre i matchen (!?), det tycker inte jag. Sverige hade helt klart de bästa chanserna i OT perioden, men "vi" kunde inte riktigt sätta dit pucken. Sån är idrott, ibland stolpe in, ibland stolpe ut.. :)
MEN att hålla på som sportbladet gör ger ju inte ett smack :conf: |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
MEN att hålla på som sportbladet gör ger ju inte ett smack :conf: |
Kanske de men de är ändå en sån tung förlust. :(
Tänk bara va stort de hade vart om vi hade vunnit.
Ja blev helt förstörd när Carter satt pucken i målet.
Inget sergelstorg den här gången heller, vi va ju så nära!!! :(:confused: |
|
|
| dbl |
klart det inte va mål :)
CANDA SUCKS ;) :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by robstar
Inget sergelstorg den här gången heller, vi va ju så nära!!! :(:confused: | Det hade inte blivit nåt sergelstog även om vi vunnit ;) ha ha.... j/k :gsmile:
Dom hade ju faktiskt haft en eventuell seger yra i Kungsträdgården i år :) |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det hade inte blivit nåt sergelstog även om vi vunnit ;) ha ha.... j/k :gsmile:
Dom hade ju faktiskt haft en eventuell seger yra i Kungsträdgården i år :) |
Aha ok, men Kungsträdgården hade ju vart ännu bättre.
Fan asså!! De va ju så nära!!! :(
Jag har aldrig blivit så här ledsen över en förlust i hela mitt liv. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by robstar
Aha ok, men Kungsträdgården hade ju vart ännu bättre.
Fan asså!! De va ju så nära!!! :(
Jag har aldrig blivit så här ledsen över en förlust i hela mitt liv. | Ja det hade vart grymt alltså i Kungsan...
Jag vet också hur du känner dig, nu har jag inte vart så himla insatt i detta VM men man har ju haft sina år då man vart totalt insnöad å svor sina förbannelser över tex. när vi fått spö av Finnarna... |
|
|
| robstar |
| quote: | | Ja det hade vart grymt alltså i Kungsan... |
Japp å du kunde tagit med dej din TranceMobil! :gsmile: |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by robstar
Japp å du kunde tagit med dej din TranceMobil! :gsmile: |
Vore kungligt, foppa, sudden å zäta i baksätet på trancemobilen :) :D |
|
|
|
|