|
Smekbar - Profane Lunatic [Live]
|
View this Thread in Original format
| Smekbar |
Ny låt på g... ganska hård o skön... Grundläggande grejerna är klara typ... Ska spela denna live på onsdag antaglien :) så lite kommentarer vore bra så att det blir riktigt bra...
(mixningen är kanske inte så bra, allt gjort i hörlurar nu i natt)
http://w1.413.telia.com/~u41309427/...ane Lunatic.mp3
en del av låten spelar jag live i mp3an.. så det är anledningen till att allt inte 'ligger rätt' :) hoppas ni gillar den..
laddar ni hem, kommentera snälla :) |
|
|
| Glorie |
f*n, du e så duktig :) hur länge har du hållt på? å när släpps albumet? :p
gillar låten mucho..(ska nog höras på högre volym än va ja hade dock) |
|
|
| ScuL |
fett kul!
vad använde du att göra den där låt ? reason 2?
jag borde göra en hardstyle remix av det!! :D
kontakta mig på icq :) |
|
|
| RebeL9 |
| det fattas något. hmm jag tror det fattas sisådär 6-7 minuter av låten. |
|
|
| Glorie |
hade ja varit skivbolagsdirektör så hade du haft kardan ungefär
.
.
.
NU :)
Profane Lunatic finns nu även att avlyssna i min mp3spelare..:) varifrån har du hämtat rösten? undrar som vanligt :rolleyes: |
|
|
| Smekbar |
Tack alla :) Härligt med bra kritik! =)
Får hoppas att lajvet går bra imorron. Lite tråkigt att lajva på skolan inför en massas människor som inte bryr sig, men ändå ganska kul att lajva liksom... :) Det hela kommer filmas, och ni kommer så klart få filmen :)
Glorie: Har hållt på med musik i ca 5 år nu (jobbat i reason i 2år nu)
Rösten är från Austin Powers 3 ;)
Jag jagar skivkontrakt så smått, är bara lite rädd för att skicka iväg demo, många som blivit lurade :(
ScuL: Låten e gjord i Reason 2.5 ;) Du får väldigt gärna göra en mix på den :)
rebel9: minuterna e på väg :D |
|
|
| Smeagol |
Riktigt Schysst!
Jag gillade den verkligen.
Fast det fattas MÅNGA minuter! :)
Visste inte att det fanns så duktigt folk ute i Eslöv av alla ställen! :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Smekbar
Rösten är från Austin Powers 3 ;) |
ahh.....ja har sett ettan & tvåan.. men inte trean, men nu hör ja ju att de e seth green ;) sonen till Mr Evil eller vad han nu heter :)
men pilla upp fullversionen nu, plääääs :rolleyes: |
|
|
| Smekbar |
| kommer glorie.. den e i princip klar nu... :) men tyvärr så kommer ni inte få den i nån vettig kvalitet, tänkte ju skicka iväg den till bolag, o då kan det va dumt att ha spridit en mp3a i perfekt kvalitet av den... :) |
|
|
| ScuL |
hehe förstås..det gör jag ocskå. det finns typ 3 låt som jag har aldrig laddat upp i bra kvalität för att det finns chansen att nån stjäler det :D
är de källarkiver kompatibel med Reason2? annars borde jag lada ner Reason 2.5 :eek: |
|
|
| reveal |
| spontan tanke: om ni lyckas få med låten på nån skiva (dvs deal med skivbolag), då hoppas jag att ni KÖPER reason, känns jävligt fattigt att tjäna pengar på en piratkopia... (ni kanske iofs faktiskt har köpt reason :)) |
|
|
|
|