|
Beste Faithless - come in one rmx?? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Akira |
| de Rollo & Sister Bliss remix :D:D |
|
|
| Gekhous |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Welke bedoel je gekhous?
die van rollo of van dave clark..?
enneh nu ben ik ff bezig met pubje bouwe :D
anderse upload ik helemaal met 0k.. en das ook zo wat :D
Algemeen belang gaat voor he.. want als je kijkt naar de nieuwe management theorien.. (damn wat zuigt mijn school zwaar) |
rollo
jij met je pubjes!!!! snap nog steeds niet wat dat is!! |
|
|
| Henkie_henk |
Haha... sgoed man ben je vanavond online?? stuur k m wel ff door...
Glad 2 have you back trouwes.. weer een aanwinst voor het forum :p
Hey ik zou ook gewoon online staan bij icq en niet de file transfer accepte.. :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Akira
de Rollo & Sister Bliss remix :D:D |
Yes for me the same. |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Yes for me the same. | Lex je bent hier op het Holland forum lol...
Ik zal deze mix ns gaan downloaden dan... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Lex je bent hier op het Holland forum lol...
Ik zal deze mix ns gaan downloaden dan... |
Ja had het in de gaten toen ik ht al getypt en verzonden had, maar ja. was ff vergeten dat ik hier Nederlands mag praten |
|
|
| raoel |
Ja want onze LEX speurt alle forums af volgens mij.
Wat is je gemmidelde
40/50 posts per dag. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by raoel
Ja want onze LEX speurt alle forums af volgens mij.
Wat is je gemmidelde
40/50 posts per dag. |
nou ik keek net bij mijn profile en daar stond zo rond de dertig, dus het valt wel mee |
|
|
| raoel |
| maar ik denk dat je met dat gemmidelde toch wel recordhouder bent. En met het posten van zulke onzinnige posts als we nu doen gaat het helemaal hard. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by raoel
maar ik denk dat je met dat gemmidelde toch wel recordhouder bent. En met het posten van zulke onzinnige posts als we nu doen gaat het helemaal hard. |
Ja maar ja, het hoeft niet altijd nuttig te zijn toch als je je maar vermaakt. En dat doe ik hier altijd wel |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Eh ik mis dat "stampen" denk ik.. k vind em aardig mellow en t duurt 4 uur voordat je eindelijk wat meer hoort dan een beat :D
Voor de rest thankz voor de suggestie (zonder sarcasme)
Keep it cool...
L@terZ |
Nou ik weet niet waar jij op stampt maar de meeste mensen doen dat toch echt op "de beat".
:) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Jukx
Nou ik weet niet waar jij op stampt maar de meeste mensen doen dat toch echt op "de beat".
:) |
niet op zon sissy beatje :D |
|
|
|
|