| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
תחנו לנו את התחת:
ביזיון ביזיון ביזיון |
התכוונתי להגיד שטחנו לכם את התחת!!!
שזיינו אתכם!!!
שהשפילו אתכם!!!!!!!!
אלק הקבוצות הגדולות... חרא של קבוצות יש בארץ הזאת
אני לא יתפלא אם הפועל יקחו אליפות אחרי הגועל נפש שראיתי היום
מי ישמע על קבוצה שעומדת לרדת לליגה השלישית שעושה בית ספר לקבוצה שבמקום הראשון בליגה הראשונה???
בקיצר... מגיע לכם!!!
תאכלו קצת חרא!!
והכי הכי מגיע למכבי תל אביב...
הבני זונות קיבלו את ההגרלות בין ההכי קלות כל הגביע...
מגיע להם שהם קיבלו בראש בסוף
לא פגשו אף קבוצה שנחשבת ל"גדולה" חוץ מבני יהודה ברבע גמר
שגם את בני יהודה היא בלחץ ניצחה...
בקיצר... אם מכבי יקחו אליפות זה אסון לאומי!!! |
|
|