return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
חצי גמר גביע המדינה (pg. 2)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
חיחיחיחי
2-0...
-CosmicFire-
2-0
העברתי למשחק החיים כי אם אני ימשיך לראות ככה אני יקבל התקף לב וישאר בלי חדר..
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
2-0
העברתי למשחק החיים כי אם אני ימשיך לראות ככה אני יקבל התקף לב וישאר בלי חדר..



חחח
וואלה גם אני העברתי

מיכל פגשה את שאול!!!!
בלאגן!!!
KrazyDJs
אז רגע..תנו לי להבין

ר"ג - באר שבע
בגמר ?
Gil Shwarts
חהחהחה
3-0
מהבוקר אני אומר לחברים שלי שב"ש תנצח!!
-CosmicFire-
תחנו לנו את התחת:

ביזיון ביזיון ביזיון
Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
תחנו לנו את התחת:

ביזיון ביזיון ביזיון


התכוונתי להגיד שטחנו לכם את התחת!!!
שזיינו אתכם!!!
שהשפילו אתכם!!!!!!!!
אלק הקבוצות הגדולות... חרא של קבוצות יש בארץ הזאת
אני לא יתפלא אם הפועל יקחו אליפות אחרי הגועל נפש שראיתי היום
מי ישמע על קבוצה שעומדת לרדת לליגה השלישית שעושה בית ספר לקבוצה שבמקום הראשון בליגה הראשונה???
בקיצר... מגיע לכם!!!
תאכלו קצת חרא!!

והכי הכי מגיע למכבי תל אביב...
הבני זונות קיבלו את ההגרלות בין ההכי קלות כל הגביע...
מגיע להם שהם קיבלו בראש בסוף
לא פגשו אף קבוצה שנחשבת ל"גדולה" חוץ מבני יהודה ברבע גמר
שגם את בני יהודה היא בלחץ ניצחה...
בקיצר... אם מכבי יקחו אליפות זה אסון לאומי!!!
itamarsan
quote:
Originally posted by Hell_Copter
התכוונתי להגיד שטחנו לכם את התחת!!!
שזיינו אתכם!!!
שהשפילו אתכם!!!!!!!!
אלק הקבוצות הגדולות... חרא של קבוצות יש בארץ הזאת
אני לא יתפלא אם הפועל יקחו אליפות אחרי הגועל נפש שראיתי היום
מי ישמע על קבוצה שעומדת לרדת לליגה השלישית שעושה בית ספר לקבוצה שבמקום הראשון בליגה הראשונה???
בקיצר... מגיע לכם!!!
תאכלו קצת חרא!!

והכי הכי מגיע למכבי תל אביב...
הבני זונות קיבלו את ההגרלות בין ההכי קלות כל הגביע...
מגיע להם שהם קיבלו בראש בסוף
לא פגשו אף קבוצה שנחשבת ל"גדולה" חוץ מבני יהודה ברבע גמר
שגם את בני יהודה היא בלחץ ניצחה...
בקיצר... אם מכבי יקחו אליפות זה אסון לאומי!!!

ואאללללה ראסמיי אחייי
עם מכבי ת''א יקחווו ואאאאללללה הם חבל''ז ובאמת מגיעה להם
ושנה הבאה פשוט מגיעה לקבוצה אחת לקחת אליפות מכבי נתניה השולטתת!!!!!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
ואאללללה ראסמיי אחייי
עם מכבי ת''א יקחווו ואאאאללללה הם חבל''ז ובאמת מגיעה להם


תגיד לי אתה דפוק?!
אני אומר אם מכבי לוקחים זה אסון ואתה אומר שאתה מסכים איתי ואז שמגיע להם לקחת?!
חרא של קבוצה
אמן ירדו ליגה!!
NyKoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תגיד לי אתה דפוק?!
אני אומר אם מכבי לוקחים זה אסון ואתה אומר שאתה מסכים איתי ואז שמגיע להם לקחת?!
חרא של קבוצה
אמן ירדו ליגה!!


חוצפן!
אנחנו שיחקנו יותר טוב מאשר כל קבוצה עד עכשיו ועכשיו אנחנו בירידה בכושר ובביטחון אז לא מגיע לנו?
ולמי מגיע? למכבי חיפה? הסוללת כוכבים שמשחקת זוועה? מבקיעה גול ואחרי זה לא משחקת???

או שמגיע להפועל ת"א שלא יודעים בכלל לשחק?

itamarsan
quote:
Originally posted by NyKoN
חוצפן!
אנחנו שיחקנו יותר טוב מאשר כל קבוצה עד עכשיו ועכשיו אנחנו בירידה בכושר ובביטחון אז לא מגיע לנו?
ולמי מגיע? למכבי חיפה? הסוללת כוכבים שמשחקת זוועה? מבקיעה גול ואחרי זה לא משחקת???

או שמגיע להפועל ת"א שלא יודעים בכלל לשחק?

ואאללללה אחי מסכים איתך בכול הדעות
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
חוצפן!
אנחנו שיחקנו יותר טוב מאשר כל קבוצה עד עכשיו ועכשיו אנחנו בירידה בכושר ובביטחון אז לא מגיע לנו?
ולמי מגיע? למכבי חיפה? הסוללת כוכבים שמשחקת זוועה? מבקיעה גול ואחרי זה לא משחקת???

או שמגיע להפועל ת"א שלא יודעים בכלל לשחק?


יודע מה איך אני איתך?
כמה שאני שונא את שלושת הקבוצות הללו... הכי מגיע להפועל תל אביב לקחת אליפות
בתור מה אתה אומר שהם לא יודעים בכלל לשחק?
בתור אוהד מכבי!!
אז בוא אני יגיד לך כצופה מהצד שהם יודעים לשחק טוב מאוד ולא רק זה הם גם יודעים לשמור על יתרון שיש להם ולא להפסיד או לצאת תיקו כמו מכבי חיפה וכמוכם
מכבי לא שיחקה יותר טוב מכל קבוצה בליגה ורואים את זה טוב מאוד בכמות הפסדים שיש לה... אז תעשה לי טובה ואל תשחק אותה אוהד מספר 1 שמגן על הקבוצה שלא צריך
תאמין לי מגיע לכם שעפתם מהגביע... זה גם השאננות של לבוא מול קבוצה מתחתית הליגה הלאומית ולא לספור אותה... ואז לקבל בראש
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement