return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 
System F Feat. Armin van Buuren - Exhale [Mijn Videoclip] (pg. 2)
View this Thread in Original format
New Wave
Ejh das wel een leuk filmpje!

Heb je hem al ingeleverd?
Ik ga der niet al te patserig op in maar als het nog mogelijk is dan zou ik de volgende dingen veranderen:

- Je fades (je wisseling van shots die in elkaar over lopen) beter in elkaar over laten lopen.
Je hebt bij veel overgangen een fade in zwart gemaakt en daarna het volgend shot er meteen ingemoneerd...als je de beelden misschien iets beter over elkaar heen legt dan wordt het filmpje wat vloeiender.
Das met trance misschien wat leuker (maar wie ben ik om dat te zeggen :) )

- Ik had bijv met die trein verschillende shots gebruikt, dus misschien je beeld iets closer en afwisselender.
Je had ook veel springers er in kunnen doen, je zit nu veel seconden naar een trein te kijken.

Ik vind de motor een leuk idee alleen jammar dat het spiegeltje van de motor in beeld zat, ook je lens is heel erg vies :)

- Bij het vechten op het einde kan je bij de inslag van de voet misschien een effect maken met een flits.
Dat is enkel een wit beeld die je 4 of 5 frames laat in en uitfaden.
Ook als je hem iets anders had gesneden had je het 'neppe' er uit kunnen halen en een realistischer effect kunne creeren

Er zijn nog een aantal kleine dingen die ik anders zou doen, maar ik heb der voor geleerd dus van mij moet je niet veel aantrekken :p
Ik ben veel te kritisch :)
Maar leuk filmpje!
TimeportE
thanx tim, had vandaag het filmpje ingeleverd.. het was dan ook mijn 1ste keer en vind deze feedback wel erg fijn en handig :) thanx!
eieregooie
Lache man! Top!
Odyne
cool!!

leuk bedacht en gedaan :D
Robert
ga hem nu downloaden... hmm.. 37kb/s... nog 21 minuten..
Flipper01
Wat gaat dat downloaden allemaallangzaam bij jullie, ik haalde hem met 250 kb/sec binnen :p
Ik moet hem alleen nog ff een keer goed kijken ;)
TimeportE
jah snelheid zou ook super snel moeten zijn sinds hij op mijn universiteits server staat, das toch best wel 100mb/s :)
DjRV
onwijs vette clip dude,respect :D
John
vet, even downloade..:)
moogwai
Zeker wel mooi gemaakt :)

Maar jij bent toch die gozer die in die winkelstraat loopt en ook het "slachtoffer" is... of niet??? :D

btw.. op mijn PC loopt de video perfect

TimeportE
quote:
Originally posted by moogwai
Maar jij bent toch die gozer die in die winkelstraat loopt en ook het "slachtoffer" is... of niet??? :D

jah, je moet er wat voor overhebben he, we hebben ook slowmotion gedanst in de stad, te debiel voor woorden! :D
ADK
nou, post ik ook maar een keer, omdat het moet he!
leuk gedaan hoor lucas
van je medestudent,
ADK
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement