|
אני מחפש קלאב טראנס
|
View this Thread in Original format
| NEvo |
אני מחפש קטעים חדשים וטריים של קלאב טראנס יש למישהו איזה ערוץ במירק או אתר טוב להמליץ לי עליו
?
תודה מראש
:tongue3 |
|
|
| -CosmicFire- |
| בראש הפורום יש לך טראקים מומלצים או חיפוש טראקים תבדוק שם... |
|
|
| NEvo |
תודה גבר אבל אני שונא קזאה
אבל עדיף מכלום
!! |
|
|
| -CosmicFire- |
קאזזה חרא..
יש את
DC ַ SOULSEEK |
|
|
| Sniper |
אחי, כנס לטרד של ההמלצות וסתכל איזה 10 עמודים לפני העמוד האחרון
תראה שם דברים טובים:P
תחפש בסול סיק אולי תמצא שם
כי בקאזה אין ככ מצב שתמצא.. |
|
|
| -CosmicFire- |
דווקא יש לי גירסה מיוחדת של קאזזה ובדרך כלל אני מוצא כמעט כל דבר...
אבל זה לוקח זמן כי צריך לעשות
AUTO SEARCH MORE
לפעמים גם לחצי שעה |
|
|
| Flotser |
איייייח
soulseek
איזה תוכנה מסריחה!!!!
זה כמו נפסטר זה, אתה מוריד ממישהו קובץ שיש למאה אנשים, אם המשיהו הזה מתנתק אתה מפסיק להוריד
וזה כזה גרוע ומסריח
אבל אולי זה באמת אפשר למצוא שמה דברים יחסית חדשים..
אז בהצלחה אחי וברוך הבא!!!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
דבר ראשון, תקטין את החתימה שלך ומהר
מזה החרא הזה תופס לי חצי מסך
דבר שני, הייתה יכול לעבור על הטרדים פה לפני שפתחת איזה משהו מיותר
יש לך במיוחד טרד המלצות חפש שם מה שבא לך |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
01-ayion-thru_the_night__solid_slide_remix-tgx.mp3
02-g_and_m_project-control_of_your_mind__robert_gitelman_remix-tgx.mp3
07-kyau_vs._albert_-_velvet_morning_(dj_digress_sundream_club_remix)-nbd.mp3
01-matti_laaneman_-_matti_laaneman_flakes-udc.mp3
לא חדש אבל הולך חזק מאוד עכשיו במסיבות!!!
Chemistry - We Are One (Club Mix).mp3
Smurreff - Hands in the Air (Remix).mp3
01_b.b.e._-_seven_days_and_one_week_(blow_ya_mind_2003_remix)-g4p.mp3
01-russenmafia_-_back_on_track-utz.mp3 |
|
|
| Vortex_SA |
| מה זה התרד הזה?? אולי תציג את עצמך קודם, אולי תכתוב פה משהו בפורום, למה שיענו לך כשאתה ישר בא ושואל טראקים חדשים, ממש עלה לי על העצבים עכשיו... |
|
|
| Flotser |
אל תתיחס ל
Vortex_SA
ו
DJ-Kreing^^
הם סתם שני פלוצים
:whip: :eyespop:
:crazy:
לכו תזיינו תוציאו את העצבים!
אבל באמת יהיה נחמד אם תציג את עצמך קודם,
כאילו זה בשבילך עדיף, כי כשמכירים אותך יותר, יותר שמחים לעזור |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Flotser
אל תתיחס ל
Vortex_SA
ו
DJ-Kreing^^
הם סתם שני פלוצים
:whip: :eyespop:
:crazy:
לכו תזיינו תוציאו את העצבים!
אבל באמת יהיה נחמד אם תציג את עצמך קודם,
כאילו זה בשבילך עדיף, כי כשמכירים אותך יותר, יותר שמחים לעזור |
חחחח אחי זה כמו שמישהו יבוא אליך ברחוב וישאל אותך אם יש לך איזה טראקים חדשים... טוב לא בדיוק אותו דבר... אבל הבנת...
קיצר זה מזכיר לי מקרה :) אני וחבר שלי בעזריאלי אחרי קונצרט, אנחנו עם התיקים והכלים שלנו ב"קייסים" שלהם... קיצר איזה אחד עושה לנו באמצע עזריאלי, "וואללה תעשו לנו מוזיקה", אז חבר שלי תפס תג'ננה של החיים עושה לו עם הפה "טוטוטוטווווו!!!!" וההוא שתק והלך... איך נפלתי!!!! חבר שלי עושה לי אח"כ, מה הוא חושב שאני הבידור שלו?!?
זהו :) |
|
|
|
|