return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אני מחפש קלאב טראנס
View this Thread in Original format
NEvo
אני מחפש קטעים חדשים וטריים של קלאב טראנס יש למישהו איזה ערוץ במירק או אתר טוב להמליץ לי עליו
?
תודה מראש

:tongue3
-CosmicFire-
בראש הפורום יש לך טראקים מומלצים או חיפוש טראקים תבדוק שם...
NEvo
תודה גבר אבל אני שונא קזאה
אבל עדיף מכלום
!!
-CosmicFire-
קאזזה חרא..
יש את
DC ַ SOULSEEK
Sniper
אחי, כנס לטרד של ההמלצות וסתכל איזה 10 עמודים לפני העמוד האחרון
תראה שם דברים טובים:P

תחפש בסול סיק אולי תמצא שם
כי בקאזה אין ככ מצב שתמצא..
-CosmicFire-
דווקא יש לי גירסה מיוחדת של קאזזה ובדרך כלל אני מוצא כמעט כל דבר...
אבל זה לוקח זמן כי צריך לעשות
AUTO SEARCH MORE
לפעמים גם לחצי שעה
Flotser
איייייח
soulseek
איזה תוכנה מסריחה!!!!
זה כמו נפסטר זה, אתה מוריד ממישהו קובץ שיש למאה אנשים, אם המשיהו הזה מתנתק אתה מפסיק להוריד
וזה כזה גרוע ומסריח

אבל אולי זה באמת אפשר למצוא שמה דברים יחסית חדשים..

אז בהצלחה אחי וברוך הבא!!!!!


:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
DJ-Kreing^^
דבר ראשון, תקטין את החתימה שלך ומהר
מזה החרא הזה תופס לי חצי מסך

דבר שני, הייתה יכול לעבור על הטרדים פה לפני שפתחת איזה משהו מיותר
יש לך במיוחד טרד המלצות חפש שם מה שבא לך
GLoBaL-MUZiK
01-ayion-thru_the_night__solid_slide_remix-tgx.mp3

02-g_and_m_project-control_of_your_mind__robert_gitelman_remix-tgx.mp3

07-kyau_vs._albert_-_velvet_morning_(dj_digress_sundream_club_remix)-nbd.mp3

01-matti_laaneman_-_matti_laaneman_flakes-udc.mp3

לא חדש אבל הולך חזק מאוד עכשיו במסיבות!!!
Chemistry - We Are One (Club Mix).mp3

Smurreff - Hands in the Air (Remix).mp3

01_b.b.e._-_seven_days_and_one_week_(blow_ya_mind_2003_remix)-g4p.mp3

01-russenmafia_-_back_on_track-utz.mp3
Vortex_SA
מה זה התרד הזה?? אולי תציג את עצמך קודם, אולי תכתוב פה משהו בפורום, למה שיענו לך כשאתה ישר בא ושואל טראקים חדשים, ממש עלה לי על העצבים עכשיו...

Flotser
אל תתיחס ל
Vortex_SA
ו
DJ-Kreing^^

הם סתם שני פלוצים
:whip: :eyespop:
:crazy:
לכו תזיינו תוציאו את העצבים!

אבל באמת יהיה נחמד אם תציג את עצמך קודם,
כאילו זה בשבילך עדיף, כי כשמכירים אותך יותר, יותר שמחים לעזור
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Flotser
אל תתיחס ל
Vortex_SA
ו
DJ-Kreing^^

הם סתם שני פלוצים
:whip: :eyespop:
:crazy:
לכו תזיינו תוציאו את העצבים!

אבל באמת יהיה נחמד אם תציג את עצמך קודם,
כאילו זה בשבילך עדיף, כי כשמכירים אותך יותר, יותר שמחים לעזור


חחחח אחי זה כמו שמישהו יבוא אליך ברחוב וישאל אותך אם יש לך איזה טראקים חדשים... טוב לא בדיוק אותו דבר... אבל הבנת...

קיצר זה מזכיר לי מקרה :) אני וחבר שלי בעזריאלי אחרי קונצרט, אנחנו עם התיקים והכלים שלנו ב"קייסים" שלהם... קיצר איזה אחד עושה לנו באמצע עזריאלי, "וואללה תעשו לנו מוזיקה", אז חבר שלי תפס תג'ננה של החיים עושה לו עם הפה "טוטוטוטווווו!!!!" וההוא שתק והלך... איך נפלתי!!!! חבר שלי עושה לי אח"כ, מה הוא חושב שאני הבידור שלו?!?

זהו :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement